Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20848
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Визначення конкурентоспроможності рекламних друкованих засобів масової інформації на прикладі періодичних видань м. Суми
Authors Маслова, С.П.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20848
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Маслова, С.П. Визначення конкурентоспроможності рекламних друкованих засобів масової інформації на прикладі періодичних видань м. Суми [Текст] / С.П. Маслова // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 134 - 135.
Abstract Як один із факторів, що впливає на конкурентоспроможність рекламного засобу періодичного видання, а отже і на створення настрою, є коефіцієнт привабливості, що оцінює конкурентоспроможність видання з точки зору видання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20848
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2581073
Germany Germany
8953115
Greece Greece
15614
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
44224
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
17
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
457808
United Kingdom United Kingdom
234108
United States United States
5162144
Unknown Country Unknown Country
457807

Downloads

China China
4
Germany Germany
307
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1371174
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
8953116
Unknown Country Unknown Country
141

Files

File Size Format Downloads
69.pdf 346.2 kB Adobe PDF 10324746

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.