Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20862
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль громадських рухів у виникненні екологічного маркетингу
Authors Prokopenko, Olha Volodymyrivna
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20862
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Роль громадських рухів у виникненні екологічного маркетингу [Текст] / О.В. Прокопенко // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 152 - 153.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
175
Greece Greece
7569
Iran Iran
1
Ireland Ireland
29002
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Netherlands Netherlands
4
Puerto Rico Puerto Rico
1
Russia Russia
8
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
196698
United Kingdom United Kingdom
100872
United States United States
726750
Unknown Country Unknown Country
31

Downloads

China China
5
Germany Germany
176
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
392375
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
392377
Unknown Country Unknown Country
158

Files

File Size Format Downloads
78.pdf 504.45 kB Adobe PDF 785095

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.