Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/209
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інноваційна культура організації: сутність, структура, підходи до оцінки |
Other Titles |
Инновационная культура организации: сущность, структура, подходы к оценке Innovative culture of the organization: essence, structure, approaches to estimation |
Authors |
Shypulina, Yuliia Serhiivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8133-578X |
Keywords |
інноваційна культура корпоративна культура інноваційний розвиток потенціал інноваційного розвитку инновационная культура корпоративная культура инновационное развитие потенциал инновационного развития innovative culture corporate culture innovative development potential of innovative development |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/209 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Шипуліна Ю.С. Інноваційна культура організації: сутність, структура, підходи до оцінки / Ю.С. Шипуліна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 132-138. |
Abstract |
У статті проаналізовані підходи до визначення сутності категорії «інноваційна культура»
як одного з напрямків корпоративної культури організації. Запропоноване авторське визначення
сутності і змісту категорії «інноваційна культура організації», визначено основні її завдання у
забезпеченні інноваційно сприятливого клімату організації, уточнено структуру та
запропоновано критерії оцінки її стану за окремими складовими. //
Русск. версия: В статье проанализированы подходы к определению сущности категории «инновационная культура» как одного из направлений корпоративной культуры организации. Предложено авторское определение сущности и содержания категории «инновационная культура организации», определены ее основные задачи в обеспечении инновационно благоприятного климата организации, уточнена структура и предложены критерии оценки ее состоянии по отдельным составляющим.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/209 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Belgium
-1356785713
China
5
Czechia
1
EU
7
France
5275561
Germany
-928243975
Greece
1232789128
Iceland
2
Iran
2
Ireland
118630
Italy
1232789123
Japan
1
Kazakhstan
4
Lithuania
1
Netherlands
5275565
Norway
1
Poland
127790
Russia
33
Singapore
1
Spain
1
Turkey
4
Ukraine
1694647969
United Kingdom
1265694152
United States
743831379
Unknown Country
1185960549
Venezuela
1
Vietnam
3
Downloads
Belgium
-1356785712
China
299836038
Cyprus
1
France
10
Germany
786512929
India
1
Ireland
74666
Italy
4
Lithuania
1
Poland
70875
Russia
12
Saudi Arabia
1
Singapore
786512931
Spain
-335029862
Ukraine
743831379
United Kingdom
166612
United States
786512931
Unknown Country
42417
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
3_6.pdf | 166.62 kB | Adobe PDF | 1711745234 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.