Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Визначення необхідного і достатнього рівня накопичення інформації для обґрунтування вибору напрямків розвитку ринкових можливостей підприємств
Other Titles Определение необходимого и достаточного уровня накопления информации для обоснования выбора направлений развития рыночных возможностей предприятий
The definition of a necessary and sufficient information accumulation level to substantiate a choice of enterprise’s market opportunities directions development
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords необхідний і достатній рівень
накопичення інформації
обгрунтування вибору
ринкові можливості підприємства
необходимый и достаточный уровень
накопление информации
обоснование выбора
рыночные возможности предприятия
necessary and sufficient level
accumulation of the information
substantiation of the selection
market possibilities of the enterprise
Type Article
Date of Issue 2004
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204
Publisher Деловые перспективы
License
Citation Il’ashenko, S.M. The definition of necessary and sufficient information accumulation level to substantiate a choice of enterprise’s market opportunities directions development/ S.M. Il’ashenko // Problems and Perspectives of Management. - 2004. -№1. – P. 138-153.
Abstract Викладено основні положення теоретико-методичних підходів до визначення необхідного і достатнього рівня накопичення інформації для прийняття ефективних маркетингових рішень з обґрунтування вибору проектів розвитку ринкових можливостей підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204
Изложены основные положения теоретико-методичних подходов к определению необходимого и достаточного уровня накопления информации для принятия эффективных маркетинговых решений по обоснованию выбора проектов развития рыночных возможностей предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204
The basic rules of the theory-methodical approaches to definition of a necessary and sufficient information accumulation level for marketing decisions’ on a substantiation of the enterprise’s market opportunities development projects effective acceptance are set forth. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
China China
85908
Denmark Denmark
1
EU EU
1
Germany Germany
1196
Greece Greece
1
Hungary Hungary
2
Iceland Iceland
2
Ireland Ireland
644234
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
34
Seychelles Seychelles
1
Singapore Singapore
92547626
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
5726482
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
2891878
United States United States
77471381
Unknown Country Unknown Country
5726481

Downloads

Azerbaijan Azerbaijan
1
Belarus Belarus
1
China China
7
France France
2
Germany Germany
1197
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
2
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
3
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
16
Ukraine Ukraine
5726483
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
185095250
Unknown Country Unknown Country
373

Files

File Size Format Downloads
2004_8.pdf 455.69 kB Adobe PDF 190823339

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.