Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Визначення необхідного і достатнього рівня накопичення інформації для обґрунтування вибору напрямків розвитку ринкових можливостей підприємств |
Other Titles |
Определение необходимого и достаточного уровня накопления информации для обоснования выбора направлений развития рыночных возможностей предприятий The definition of a necessary and sufficient information accumulation level to substantiate a choice of enterprise’s market opportunities directions development |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
необхідний і достатній рівень накопичення інформації обгрунтування вибору ринкові можливості підприємства необходимый и достаточный уровень накопление информации обоснование выбора рыночные возможности предприятия necessary and sufficient level accumulation of the information substantiation of the selection market possibilities of the enterprise |
Type | Article |
Date of Issue | 2004 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204 |
Publisher | Деловые перспективы |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Il’ashenko, S.M. The definition of necessary and sufficient information accumulation level to substantiate a choice of enterprise’s market opportunities directions development/ S.M. Il’ashenko // Problems and Perspectives of Management. - 2004. -№1. – P. 138-153. |
Abstract |
Викладено основні положення теоретико-методичних підходів до визначення необхідного і достатнього рівня накопичення інформації для прийняття ефективних маркетингових рішень з обґрунтування вибору проектів розвитку ринкових можливостей підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204 Изложены основные положения теоретико-методичних подходов к определению необходимого и достаточного уровня накопления информации для принятия эффективных маркетинговых решений по обоснованию выбора проектов развития рыночных возможностей предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204 The basic rules of the theory-methodical approaches to definition of a necessary and sufficient information accumulation level for marketing decisions’ on a substantiation of the enterprise’s market opportunities development projects effective acceptance are set forth. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

85908

1

1

1196

1

2

2

644234

1

1

6

1

1

34

1

92547626

1

1

7

5726482

1

2891878

77471381

185095250
Downloads

1

1

7

2

1197

1

1

2

3

1

16

5726483

1

185095250

373
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2004_8.pdf | 455.69 kB | Adobe PDF | 190823339 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.