Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Визначення необхідного і достатнього рівня накопичення інформації для обґрунтування вибору напрямків розвитку ринкових можливостей підприємств |
Other Titles |
Определение необходимого и достаточного уровня накопления информации для обоснования выбора направлений развития рыночных возможностей предприятий The definition of a necessary and sufficient information accumulation level to substantiate a choice of enterprise’s market opportunities directions development |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
необхідний і достатній рівень накопичення інформації обгрунтування вибору ринкові можливості підприємства необходимый и достаточный уровень накопление информации обоснование выбора рыночные возможности предприятия necessary and sufficient level accumulation of the information substantiation of the selection market possibilities of the enterprise |
Type | Article |
Date of Issue | 2004 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204 |
Publisher | Деловые перспективы |
License | |
Citation | Il’ashenko, S.M. The definition of necessary and sufficient information accumulation level to substantiate a choice of enterprise’s market opportunities directions development/ S.M. Il’ashenko // Problems and Perspectives of Management. - 2004. -№1. – P. 138-153. |
Abstract |
Викладено основні положення теоретико-методичних підходів до визначення необхідного і достатнього рівня накопичення інформації для прийняття ефективних маркетингових рішень з обґрунтування вибору проектів розвитку ринкових можливостей підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204 Изложены основные положения теоретико-методичних подходов к определению необходимого и достаточного уровня накопления информации для принятия эффективных маркетинговых решений по обоснованию выбора проектов развития рыночных возможностей предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204 The basic rules of the theory-methodical approaches to definition of a necessary and sufficient information accumulation level for marketing decisions’ on a substantiation of the enterprise’s market opportunities development projects effective acceptance are set forth. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21204 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Argentina
1
China
85908
Denmark
1
EU
1
Germany
1196
Greece
1
Hungary
2
Iceland
2
Ireland
644234
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
6
Poland
1
Romania
1
Russia
34
Seychelles
1
Singapore
92547626
Spain
1
Sweden
1
Turkey
7
Ukraine
5726482
United Arab Emirates
1
United Kingdom
2891878
United States
77471381
Unknown Country
5726481
Downloads
Azerbaijan
1
Belarus
1
China
7
France
2
Germany
1197
Indonesia
1
Ireland
1
Kazakhstan
2
Kyrgyzstan
3
Lithuania
1
Russia
16
Ukraine
5726483
United Kingdom
1
United States
185095250
Unknown Country
373
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2004_8.pdf | 455.69 kB | Adobe PDF | 190823339 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.