Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21274
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Поверхностная и глубинная структура текстов-регулятивов |
Authors |
Chulanova, Halyna Valeriivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9961-0308 |
Keywords |
рекламные тексты креолизованный текст вербальные компоненты регулятивная функция рекламні тексти креолізований текст невербальні компоненти регулятивна функція advertising texts creolized text verbal components regulatory function |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21274 |
Publisher | Издательство Таврического национального университета |
License | |
Citation | Чуланова, Г.В. Поверхностная и глубинная структура текстов-регулятивов Текст] / Г.В. Чуланова // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского. Серия Филология. Социальные коммуникации — 2011. — Том 24 (63) №2. Часть 1. — С. 490-495. |
Abstract |
У статті досліджується антологія текстів-регулятивів, їх поверхнева та глибинна структура, зосереджується увага на репрезентації глобальної структури, досліджується питання інтеграції вербальних і невербальних знаків текстів-регулятивів. Дана класифікація невербальних елементів за способом передачі інформації.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21274 В статье исследуется антология текстов-регулятивов, их поверхностная и глубинная структура. Фокусируется внимание на репрезентации глобальной структуры. Исследуется вопрос интеграции вербальных и невербальных знаков текстов-регулятивов. Дана классификация невербальных элементов по способу передачи информации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21274 The article in question deals with the anthology of advertisement. Closely considered are items of its outer and inner structure. The article singles out and analyses the range of verbal and non-verbal means, which promote the advertising impact on the addressee. Herewith much attention is given to the peculiarities of dominant stylistic techniques in this type of discourse When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21274 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Austria
1
Azerbaijan
1
Belarus
1
Belgium
1
China
55060
France
5
Germany
57258897
Greece
1
Iran
1
Ireland
399148
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
31
Singapore
1
Slovakia
1
Turkey
8
Ukraine
3541849
United Kingdom
1789278
United States
57258898
Unknown Country
3541848
Downloads
Austria
2
China
2
Czechia
1
EU
1
France
2
Germany
206460
Kazakhstan
1
Netherlands
1
Nigeria
1
Romania
1
Russia
33
Singapore
1
Ukraine
38603857
United Kingdom
1
United States
57258899
Unknown Country
495
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chulanova.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | 96069758 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.