Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21483
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методика введення узагальненого поняття інерції у процесі викладання фізики
Authors Cherniak, Leonid Mykhailovych
Khmarenko, Alla Mykhailivna
Ovcharenko, Yurii Mykhailovych
Zymak, Yurii Anatoliiovych
ORCID
Keywords фізика
физика
physics
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21483
Publisher Видавництво СумДУ
License Copyright not evaluated
Citation Методика введення узагальненого поняття інерції у процесі викладання фізики [Текст] / Л.М. Черняк, A.M. Хмаренко, Ю.М. Овчаренко, Ю.А. Зимак // Досягнення сучасної електроніки і методика викладання її у вищій школі : тези доповідей міжкафедрального науково-методичного семінару, 18-19 квітня 2007 року. - Суми : СумДУ, 2007. - С. 32-35.
Abstract Нами було запропоновано узагальнення одного із фундаментальних понять у фізиці - поняття інерції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21483
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
2
Czechia Czechia
1
Denmark Denmark
1
EU EU
2
Finland Finland
1
France France
86827
Germany Germany
451948756
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
6917350
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
5
Puerto Rico Puerto Rico
1
Russia Russia
22
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
367211968
United Kingdom United Kingdom
183634928
United States United States
903569360
Unknown Country Unknown Country
-101016853

Downloads

China China
2
EU EU
2
Germany Germany
-473442488
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
-473442488
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
903569361
Unknown Country Unknown Country
1812352385

Files

File Size Format Downloads
15.pdf 604.28 kB Adobe PDF 1769036778

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.