Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження ролі та значення комунікацій на підприємстві |
Other Titles |
Investigation of the role and importances of the communication on enterprise Исследование роли и значения коммуникаций на предприятии |
Authors |
Saher, Liudmyla Yuriivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 |
Keywords |
комунікації підхід визначення взаємовідносини бар’єри коммуникации опредиления взаимоотношения баръеры communications approach definitions relationships barriers |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783 |
Publisher | Запорізький національний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сагер, Л.Ю. Дослідження ролі та значення комунікацій на підприємстві [Текст]/ Л.Ю. Сагер // Вісник Запорізького національного університету. – 2011. – С. 77-84. |
Abstract |
Стаття присвячена визначенню місця комунікацій в системі управління підприємством. Розглянуто різні підходи до розуміння комунікацій, систематизовано різновиди корпоративних взаємовідносин, виокремлено рівні бізнес-комунікацій, розглянуто основні концепції маркетингу, на основі чого визначено роль та значення комунікацій на підприємстві.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783 Статья посвящена определению места коммуникаций в системе управления предприятием. Рассмотрены разные подходы к пониманию коммуникаций, систематизированы разновидности корпоративных взаимоотношений, выделены уровни бизнес-коммуникаций, рассмотрены основные концепции маркетинга, на основе чего определенно роль и значение коммуникаций на предприятии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783 This article is devoted to determining the place of communication in the enterprise management system. Considered different approaches to the understanding of communication, systematized variety of corporate relations, marked levels of business communications, the basic concept of marketing, on the basis of this defined the role and importance of communications in the enterprise. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

222439233

2

1

482020082

1

6533486

1

1

19097

5

35

3

4

1859319900

1

929698142

-656941031

407441569
Downloads

1

-656941034

1

12

1482352

1149633042

307689677

850955

1

1

1

1

307689673

71

1

1

-656941033

114572

-656941032

1868
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
стаття_Сагер.pdf | 150.71 kB | Adobe PDF | -203360869 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.