Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження ролі та значення комунікацій на підприємстві |
Other Titles |
Investigation of the role and importances of the communication on enterprise Исследование роли и значения коммуникаций на предприятии |
Authors |
Saher, Liudmyla Yuriivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 |
Keywords |
комунікації підхід визначення взаємовідносини бар’єри коммуникации опредиления взаимоотношения баръеры communications approach definitions relationships barriers |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783 |
Publisher | Запорізький національний університет |
License | |
Citation | Сагер, Л.Ю. Дослідження ролі та значення комунікацій на підприємстві [Текст]/ Л.Ю. Сагер // Вісник Запорізького національного університету. – 2011. – С. 77-84. |
Abstract |
Стаття присвячена визначенню місця комунікацій в системі управління підприємством. Розглянуто різні підходи до розуміння комунікацій, систематизовано різновиди корпоративних взаємовідносин, виокремлено рівні бізнес-комунікацій, розглянуто основні концепції маркетингу, на основі чого визначено роль та значення комунікацій на підприємстві.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783 Статья посвящена определению места коммуникаций в системе управления предприятием. Рассмотрены разные подходы к пониманию коммуникаций, систематизированы разновидности корпоративных взаимоотношений, выделены уровни бизнес-коммуникаций, рассмотрены основные концепции маркетинга, на основе чего определенно роль и значение коммуникаций на предприятии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783 This article is devoted to determining the place of communication in the enterprise management system. Considered different approaches to the understanding of communication, systematized variety of corporate relations, marked levels of business communications, the basic concept of marketing, on the basis of this defined the role and importance of communications in the enterprise. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21783 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
222439233
EU
2
Finland
1
Germany
482020082
Iran
1
Ireland
6533486
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
19097
Poland
5
Russia
35
Slovakia
3
Turkey
4
Ukraine
1859319900
United Arab Emirates
1
United Kingdom
929698142
United States
-656941031
Unknown Country
1859319899
Downloads
Belarus
1
China
-656941034
Czechia
1
EU
12
Finland
1482352
France
1149633042
Germany
307689677
India
850955
Italy
1
Lithuania
1
Moldova
1
Namibia
1
Netherlands
307689673
Russia
71
Slovakia
1
Switzerland
1
Ukraine
-656941033
United Kingdom
114572
United States
-656941032
Unknown Country
1868
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
стаття_Сагер.pdf | 150.71 kB | Adobe PDF | -203360869 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.