Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22355
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
ORCID
Keywords комплекс маркетингу
концепція інноваційного маркетингу
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22355
Publisher СНУ ім. В.Даля
License
Citation Ілляшенко Н.С. Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу / Н.С. Ілляшенко // Тези доповідей Третьої міжнародної науково-практичної конференції "Маркетингові дослідження в Україні". 22-23 травня 2008 року. – Луганськ: Видавництво СНУ ім. В. Даля, 2008. – с. 111-113.
Abstract Автором запропоновано власний підхід до формування комплексу концепції інноваційного маркетингу, яка являє собою концепцію ведення бізнесу і передбачає створення вдосконаленої або принципово нової продукції (технології, послуги) – інновації – і використання в процесі її створення та розповсюдження вдосконалених чи принципово нових – інноваційних – інструментів, форм та методів маркетингу з метою більш ефективного задоволення потреб як споживачів, так і виробників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22355
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
6
France France
1
Germany Germany
47801
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
95216
Japan Japan
4
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
18
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
692157
United Kingdom United Kingdom
354775
United States United States
5836890
Unknown Country Unknown Country
692156

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
3832
EU EU
2
France France
2
Germany Germany
47802
India India
1
Japan Japan
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2072583
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3954737
Unknown Country Unknown Country
337

Files

File Size Format Downloads
tezyLug2008.pdf 160.26 kB Adobe PDF 6079303

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.