Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22372
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу |
Authors |
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
|
ORCID | |
Keywords |
класифікація маркетинг |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22372 |
Publisher | Хмельницький національний університет |
License | |
Citation | Ілляшенко Н.С. Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу / Н.С. Ілляшенко // Вісник Хмельницького національного університету. Т.3. – 2007. - №6. – с. 137-139. |
Abstract |
Розглянуто основні різновиди маркетингу, викладено їх сутність та запропоновані нові їх визначення, досліджено сфери їх застосування. Проаналізовано спільні та відмінні риси перелічених різновидів. Викладено сутність запропонованої автором нової концепції ведення бізнесу – інноваційного маркетингу. На основі аналізу двох основних складових концепції інноваційного маркетингу проведена класифікація сучасних різновидів маркетингу, і, спираючись на цю класифікацію, зроблена спроба об’єднати ці різновиди в цю нову концепцію, ще раз доводячи її існування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22372 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
1
France
1
Germany
276
Greece
1
Ireland
365349
Italy
1
Japan
95415193
Lithuania
1
Netherlands
4
Russia
16
Singapore
1
Sweden
1
Turkey
2
Ukraine
15057984
United Kingdom
7535509
United States
427579177
Unknown Country
54
Downloads
China
3
France
2
Germany
7535504
Lithuania
1
Russia
2
Ukraine
95415192
United Kingdom
7535510
United States
427579178
Unknown Country
545953573
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
statyaHm2007.pdf | 208.83 kB | Adobe PDF | 1084018965 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.