Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22386
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Умови і досвід застосування проблемного навчання при вивченні основ інформатики |
Authors |
Голубков, В.М.
|
ORCID | |
Keywords |
інформатика информатика informatics |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22386 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Голубков, В.М. Умови і досвід застосування проблемного навчання при вивченні основ інформатики [Текст] / В.М. Голубков // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів, Конотоп, 28 квітня 2011 р. : тези доповідей: у 2-х ч. / Відп. за вип. В.В. Бібик. - Суми : СумДУ, 2011. - Ч.1. - С. 134-136. |
Abstract |
Застосування проблемно-ситуативних завдань на заняттях з основ інформатики та обчислювальної техніки має на увазі , перш за все, розробку системи умов для подальшої творчості учнів. Головними питаннями на етапі розробки заняття для нас є наступні: Що буде зроблено учнями на уроці в напрямку теми, що вивчається? Як забезпечити цей процес?
Під час проектування уроку враховується: навчальна програма, рівень підготовки дітей, форми та методи, які допоможуть дітям досягти поставлених цілей.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22386 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (КІ) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
8
France
5
Germany
1297493
Greece
1
Ireland
100230
Lithuania
1
Netherlands
5
Poland
11
Russia
14
Singapore
1
Turkey
7
Ukraine
1297491
United Kingdom
344625
United States
9320475
Unknown Country
112
Downloads
China
2
Germany
293
Lithuania
1
Poland
4
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
1297491
United Kingdom
1
United States
12360482
Unknown Country
175
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
68.pdf | 565.56 kB | Adobe PDF | 13658451 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.