Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22387
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості впровадження комп'ютерних технологій у навчально-виховний процес початкової школи |
Authors |
Ярохно, С.А.
|
ORCID | |
Keywords |
комп'ютерні технології компьютерные технологии computer technology |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22387 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Ярохно, С.А. Особливості впровадження комп'ютерних технологій у навчально-виховний процес початкової школи [Текст] / С.А. Ярохно // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів, Конотоп, 28 квітня 2011 р. : тези доповідей: у 2-х ч. / Відп. за вип. В.В. Бібик. - Суми : СумДУ, 2011. - Ч.1. - С. 136-138. |
Abstract |
Актуальність теми полягає в необхідності пропедевтики використання комп’ютера в старшій школі, щоб учень, який прийшов до 5, 6 чи 7 класу, був уже на певному (досить початковому рівні) ознайомлений із комп’ютерною технікою та завданнями, які вона виконує. Метою роботи є теоретичне та практичне обґрунтування основних напрямів використання комп’ютерних технологій в роботі вчителя молодших класів, впровадження яких забезпечить ефективне формування у школярів логічного, творчого мислення, розвитку здібностей.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22387 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (КІ) |
Views
Canada
1
China
2789536
France
4
Germany
227
Greece
1
Ireland
189503
Lithuania
1
Netherlands
3
Poland
12
Russia
76
Singapore
1
Sweden
1
Turkey
1
Ukraine
2789537
United Kingdom
1412805
United States
19996593
Unknown Country
29967838
Downloads
China
1
Germany
228
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
5
Singapore
1
Ukraine
10025349
United Kingdom
1412804
United States
29967837
Unknown Country
126
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
69.pdf | 575.45 kB | Adobe PDF | 41406353 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.