Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22706
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості |
Other Titles |
Анализ и оценка персонального брендинга в условиях повышения профессиональной успешности личности Analysis and estimation of the personal branding in the conditions of personality’s increase of professional success |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Пузікова, Марина Вікторівна Пузикова, Марина Викторовна Pusikova, Maryna Viktorivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
персональный бренд эффективный бренд конкурентоспособность личности имидж personal brand effective brand competitiveness of personality image персональний бренд персональний брендинг ефективний бренд конкурентоспроможність особистості імідж репутація |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22706 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Біловодська О.А. Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості / О.А. Біловодська, М.В. Пузікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. І. – С. 67-74. |
Abstract |
Визначено сутність персонального брендингу, розкрито специфічні особливості персональних брендів порівняно з класичними, що виділяють їх як особливу ринкову силу, розглянуто та удосконалено концептуальні положення формування персонального бренда як товару, розроблено класифікацію груп інструментів персонального брендингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22706 Уточнена сущность персонального брендинга, раскрыты специфические особенности персональных брендов в сравнении с классическими, что выделяет их как особенную рыночную силу, рассмотрены и усовершенствованы концептуальные положения формирования персонального бренда как товара, разработана классификация групп инструментов персонального брендинга. Ключевые слова: персональный При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22706 Essence of the personal branding is certain, the specific features of the personal brands are exposed by comparison to classic one, that distinguishes them as the special market force, conceptual positions of forming of the personal brand are considered and improved as a commodity, classification of groups of instruments of the personal branding is worked out. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22706 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
-488864535
Germany
2125286010
Greece
119016799
India
300641
Ireland
55435
Italy
1
Japan
1
Lithuania
46519227
Netherlands
300645
Pakistan
2
Poland
1
Russia
35
Spain
1
Sweden
300642
Turkey
4
Ukraine
96841135
United Kingdom
1499108601
United States
1601514852
Unknown Country
1077743689
Downloads
China
17481950
France
5
Germany
17481951
Greece
1
Ireland
1
Italy
1
Lithuania
905013253
Moldova
1
Netherlands
1
Poland
20540879
Russia
9
South Korea
1
Ukraine
188282
United Kingdom
4228428
United States
2125286007
Unknown Country
196
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_67_74.pdf | 328.7 kB | Adobe PDF | -1204746330 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.