Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» |
Other Titles |
Разработка комплекса стимулирования сбыта образовательных услуг по специальности «Управление инновационной деятельностью» Development of complex sales promotion of educational services in the specialty «Management of innovation activities» |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
управление инновационной деятельностью стимулирование сбыта целевые группы потребителей образовательные услуги вуз innovation management sales promotion target consumer groups educational services university управління інноваційною діяльністю стимулювання збуту цільові групи споживачів освітні послуги ВНЗ |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Божкова В.В. Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. І. – С. 75-79. |
Abstract |
У статті розроблений комплекс стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» та запропоновано схему рішень зі стимулювання збуту для просування нової спеціальності на ринок освітніх послуг України.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713 В статье разработан комплекс стимулирования сбыта образовательных услуг по специальности «Управление инновационной деятельностью» и предложена схема решений по стимулированию сбыта для продвижения новой специальности на рынке образовательных услуг Украины. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713 In this article describes the complex of sales promotion of educational services in the specialty "Management of innovation activity" and proposed plan of decision to boost sales promotion for a new specialty in the Ukrainian education market. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Argentina
1337336138
Canada
1
China
668668187
Czechia
2
Finland
1
France
2
Germany
2088146780
Greece
16557346
India
201936
Ireland
535527946
Japan
1
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
201940
Pakistan
1
Poland
2
Romania
1
Russia
27
Singapore
1
Turkey
9
Ukraine
1337336139
United Kingdom
1345807053
United States
1337336137
Unknown Country
77402574
Downloads
China
1337336137
France
3
Germany
77402575
India
1
Lithuania
1
Russia
3
Singapore
1
Ukraine
174617
United Kingdom
1
United States
77402573
Unknown Country
160
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_75_79.pdf | 297.91 kB | Adobe PDF | 1492316072 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.