Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» |
Other Titles |
Разработка комплекса стимулирования сбыта образовательных услуг по специальности «Управление инновационной деятельностью» Development of complex sales promotion of educational services in the specialty «Management of innovation activities» |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
![]() Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
управление инновационной деятельностью стимулирование сбыта целевые группы потребителей образовательные услуги вуз innovation management sales promotion target consumer groups educational services university управління інноваційною діяльністю стимулювання збуту цільові групи споживачів освітні послуги ВНЗ |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Божкова В.В. Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. І. – С. 75-79. |
Abstract |
У статті розроблений комплекс стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» та запропоновано схему рішень зі стимулювання збуту для просування нової спеціальності на ринок освітніх послуг України.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713 В статье разработан комплекс стимулирования сбыта образовательных услуг по специальности «Управление инновационной деятельностью» и предложена схема решений по стимулированию сбыта для продвижения новой специальности на рынке образовательных услуг Украины. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713 In this article describes the complex of sales promotion of educational services in the specialty "Management of innovation activity" and proposed plan of decision to boost sales promotion for a new specialty in the Ukrainian education market. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1337336138

1

668668187

2

1

2

2088146780

16557346

201936

535527946

1

1

1

201940

1

2

1

27

1

9

1337336139

1345807053

1337336137

77402574
Downloads

1337336137

3

77402575

1

1

3

1

174617

1

77402573

160
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_75_79.pdf | 297.91 kB | Adobe PDF | 1492316072 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.