Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22715
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії |
Other Titles |
Определения целесообразности стратегии бренда соответственно его ценовой категории Determination of appropriate brand strategy under its price category |
Authors |
Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Косолап, Наталія Євгенівна Косолап, Наталья Евгеньевна Kosolap, Nataliia Evgenivna |
ORCID | |
Keywords |
бренд ценовая категория стратегия бренда brand price category brand strategy бренд цінова категорія стратегія бренда |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22715 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Башук Т.О. Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії / Т.О. Башук, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. І. – С. 113-119. |
Abstract |
У статті проаналізовано складові поняття бренда, приділено увагу дослідженню цінової орієнтації українських брендів, запропоновано стратегії для компаній з різними ринковими частками відповідно до їх цінового позиціонування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22715 В данной статье проанализированы составляющие понятия бренда, уделено внимание исследованию ценовой ориентации украинских брендов, предложено стратегии для компаний с различными рыночными долями в соответствии с их ценовым позиционированием. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22715 This article analyzes the components of the concept of brand, focused on the study of price orientation Ukrainian brands, suggested strategies for companies with different market shares according to their price positioning. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22715 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
1984515
France
45559610
Germany
245
Greece
1
Iran
1
Ireland
635589274
Japan
359532209
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
47286
Russia
47270
Singapore
719064420
Slovakia
2
Spain
2
Turkey
5
Ukraine
1150675701
United Kingdom
575458607
United States
1062731978
Unknown Country
1406399534
Downloads
China
2
Czechia
1
France
1
Germany
246
India
1
Japan
1
Lithuania
1
Moldova
2
Romania
1
Russia
7
Singapore
1
Ukraine
1209068422
United States
1062731979
Unknown Country
1406399535
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_113_119.pdf | 358.3 kB | Adobe PDF | -616767096 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.