Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проблемы теории и практики брендинга территорий на примере концепции формирования бренда Сумской области |
Other Titles |
Teoretical and practical problems of territorial branding at the example of Sumy region brend forming Проблеми теорії та практики брендингу територій на прикладі концепції формування бренда Сумської області |
Authors |
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Karpishchenko, Maryna Yuriivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6214-4590 |
Keywords |
бренд брендинг територій територіальний маркетинг brand territorial branding territorial marketing брендинг территорий территориальный маркетинг |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Олефиренко О.М. Проблемы теории и практики брендинга территорий на примере концепции формирования бренда Сумской области/ О.М. Олефиренко, М.Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 30-40. |
Abstract |
У статті розглянуто актуальні проблеми теорії та практики брендингу територій, проведено аналіз історичного становлення територіального брендингу як самостійного напрямку в маркетингу. Наведено концепцію формування регіонального бренда Сумської області.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720 В статье рассмотрены актуальные проблемы теории и практики брендинга территорий, проведен анализ исторического становления территориального брендинга как самостоятельного направления в маркетинге. Приведена концепция формирования регионального бренда Сумской области. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720 Actual theoretical and practical problems of territorial branding have seen in this article. There are historical formation analysis of territorial branding have examined as an independent area of marketing and has presented new conception of Sumy Region brand formation. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Armenia
1
Azerbaijan
1
Belarus
1
Bulgaria
862669436
Canada
1
China
1091417345
France
1139556
Germany
149743
Greece
1
Ireland
941786211
Italy
1
Japan
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Moldova
4
Morocco
1
Netherlands
1139562
Poland
2
Romania
48779
Russia
463036289
Saudi Arabia
1
Slovakia
2
Sweden
1
Turkey
3
Ukraine
95077
United Kingdom
1725338873
United States
-35726723
Unknown Country
102208
Downloads
Armenia
46
Azerbaijan
1
Belarus
70
Belgium
1
Bulgaria
5
China
9
Czechia
4
EU
61
Estonia
3
France
198
Georgia
1
Germany
98467
Greece
2
Hungary
2
Ireland
1
Japan
1
Kazakhstan
58
Kyrgyzstan
2
Latvia
36909057
Moldova
15
Montenegro
1
Netherlands
322
New Zealand
1
Portugal
1
Romania
26744
Russia
36909051
Saudi Arabia
1
Serbia
1
Slovakia
1
Taiwan
1
Tajikistan
1
Ukraine
95649
United Kingdom
27
United States
756229084
Unknown Country
1459061254
Uzbekistan
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_30_40.pdf | 331.94 kB | Adobe PDF | -2005637152 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.