Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проблемы теории и практики брендинга территорий на примере концепции формирования бренда Сумской области |
Other Titles |
Teoretical and practical problems of territorial branding at the example of Sumy region brend forming Проблеми теорії та практики брендингу територій на прикладі концепції формування бренда Сумської області |
Authors |
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
![]() Karpishchenko, Maryna Yuriivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6214-4590 |
Keywords |
бренд брендинг територій територіальний маркетинг brand territorial branding territorial marketing брендинг территорий территориальный маркетинг |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Олефиренко О.М. Проблемы теории и практики брендинга территорий на примере концепции формирования бренда Сумской области/ О.М. Олефиренко, М.Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 30-40. |
Abstract |
У статті розглянуто актуальні проблеми теорії та практики брендингу територій, проведено аналіз історичного становлення територіального брендингу як самостійного напрямку в маркетингу. Наведено концепцію формування регіонального бренда Сумської області.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720 В статье рассмотрены актуальные проблемы теории и практики брендинга территорий, проведен анализ исторического становления территориального брендинга как самостоятельного направления в маркетинге. Приведена концепция формирования регионального бренда Сумской области. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720 Actual theoretical and practical problems of territorial branding have seen in this article. There are historical formation analysis of territorial branding have examined as an independent area of marketing and has presented new conception of Sumy Region brand formation. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22720 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

862669436

1

1091417345

1139556

149743

1

941786211

1

1

1

1

4

1

1139562

2

48779

463036289

1

2

1

3

95077

1725338873

-35726723

102208
Downloads

46

1

70

1

5

9

4

61

3

198

1

98467

2

2

1

1

58

2

36909057

15

1

322

1

1

26744

36909051

1

1

1

1

1

95649

27

756229084

1459061254

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_30_40.pdf | 331.94 kB | Adobe PDF | -2005637152 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.