Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22722
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу |
Other Titles |
Современные тенденции применения интернет-технологий в маркетинге Modern lines of application of Internet technologies in marketing |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
интернет-бизнес интернет-маркетинг маркетинговые исследования в Интернете маркетинговые коммуникации в Интернете сбыт в Интернете технологии и инструменты интернет-маркетинга Internet business Internet marketing marketing researches in Internet marketing communications in Internet sale Internet technologies and Internet marketing tools інтернет-бізнес інтернет-маркетинг маркетингові дослідження в Інтернеті маркетингові комунікації в Інтернеті збут в Інтернеті технології та інструменти інтернет-маркетингу |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22722 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу / С.М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 64-74. |
Abstract |
Досліджені й систематизовані сучасні технології та інструменти інтернет-маркетингу. Визначені основні тенденції їх застосування і розвитку. Уточнено категорійну базу й визначено склад основних елементів інтернет-маркетингу. Наведені перспективи його розвитку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22722 Исследованы и систематизированы современные технологии и инструменты интернет-маркетинга. Определены основные тенденции их приминения и развития. Уточнено категорийную базу и намечено состав основных элементов интернет-маркетинга. Намечено перспективы его развития. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22722 Modern technologies and Internet marketing tools are investigated and systematized. Their basic tendencies of using and developments are defined. It is specified category base and it is planned the content of Internet marketing basic elements. It is planned prospects of its development. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22722 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Armenia
1
Austria
-314347775
Bangladesh
1
Belarus
1
Belgium
1
Canada
2087465147
China
1892053577
Czechia
94360
Denmark
1
EU
4
Finland
1
France
1754710172
Germany
2041292510
Greece
36140
Iceland
1
India
2
Iran
1
Ireland
1660539071
Italy
1
Japan
1
Lithuania
608129033
Netherlands
2063046
Poland
720181203
Romania
3
Russia
-91710309
Sweden
2063032
Switzerland
1
Turkey
14
Ukraine
-1315983717
United Kingdom
1552885574
United States
-1736306191
Unknown Country
-314347774
Downloads
Australia
1
Belarus
1
Belgium
1
China
1724837198
Czechia
5
EU
3
France
1138
Germany
551784854
India
1
Iran
1
Lithuania
1
Norway
2
Romania
3
Russia
608129032
Switzerland
1
Ukraine
-314347764
United Kingdom
29445255
United States
-1736306192
Unknown Country
1072
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_64_74.pdf | 318.52 kB | Adobe PDF | 863544613 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.