Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22722
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу
Other Titles Современные тенденции применения интернет-технологий в маркетинге
Modern lines of application of Internet technologies in marketing
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords интернет-бизнес
интернет-маркетинг
маркетинговые исследования в Интернете
маркетинговые коммуникации в Интернете
сбыт в Интернете
технологии и инструменты интернет-маркетинга
Internet business
Internet marketing
marketing researches in Internet
marketing communications in Internet
sale Internet
technologies and Internet marketing tools
інтернет-бізнес
інтернет-маркетинг
маркетингові дослідження в Інтернеті
маркетингові комунікації в Інтернеті
збут в Інтернеті
технології та інструменти інтернет-маркетингу
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22722
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу / С.М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 64-74.
Abstract Досліджені й систематизовані сучасні технології та інструменти інтернет-маркетингу. Визначені основні тенденції їх застосування і розвитку. Уточнено категорійну базу й визначено склад основних елементів інтернет-маркетингу. Наведені перспективи його розвитку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22722
Исследованы и систематизированы современные технологии и инструменты интернет-маркетинга. Определены основные тенденции их приминения и развития. Уточнено категорийную базу и намечено состав основных элементов интернет-маркетинга. Намечено перспективы его развития. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22722
Modern technologies and Internet marketing tools are investigated and systematized. Their basic tendencies of using and developments are defined. It is specified category base and it is planned the content of Internet marketing basic elements. It is planned prospects of its development. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22722
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Armenia Armenia
1
Austria Austria
-314347775
Bangladesh Bangladesh
1
Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
2087465147
China China
1892053577
Czechia Czechia
94360
Denmark Denmark
1
EU EU
4
Finland Finland
1
France France
1754710172
Germany Germany
2041292510
Greece Greece
36140
Iceland Iceland
1
India India
2
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1660539071
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
608129033
Netherlands Netherlands
2063046
Poland Poland
720181203
Romania Romania
3
Russia Russia
-91710309
Sweden Sweden
2063032
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
14
Ukraine Ukraine
-1315983717
United Kingdom United Kingdom
1552885574
United States United States
-1736306191
Unknown Country Unknown Country
-314347774

Downloads

Australia Australia
1
Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
1
China China
1724837198
Czechia Czechia
5
EU EU
3
France France
1138
Germany Germany
551784854
India India
1
Iran Iran
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
2
Romania Romania
3
Russia Russia
608129032
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
-314347764
United Kingdom United Kingdom
29445255
United States United States
-1736306192
Unknown Country Unknown Country
1072

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_64_74.pdf 318.52 kB Adobe PDF 863544613

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.