Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування |
Other Titles |
Маркетинговые стратегии антикризисного управления: классификационные признаки и условия применения Marketing strategies in anti-recessionary management: classification signs and application conditions |
Authors |
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинговые стратегии антикризисного управления механизм маркетингового антикризисного управления маркетинговые инструменты кризисные явления marketing anti-recessionary strategy mechanism of marketing anti-recessionary management marketing tools crisis phenomena маркетингові стратегії антикризового управління механізм маркетингового антикризового управління маркетингові заходи кризові явища |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Мельник Ю.М. Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування / Ю.М. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 105-110 |
Abstract |
У статті досліджено сутність маркетингових стратегій антикризового управління, визначено їх особливості та умови застосування в системі антикризового менеджменту, проаналізовано та сформовано класифікаційні ознаки.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750 В статье проведено исследование сущности маркетинговых стратегий анти кризисного управления, определены их особенности и условия применения в системе антикризисного менеджмента, проанализированы и сформированы классификационные признаки. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750 In the article the research of marketing strategies in anti-recessionary management essence is conducted, their features and an application condition in system of anti-recessionary management are defined, classification signs are analyzed and generated. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Austria
158040
Belarus
1
Canada
1
China
556529816
EU
3
France
316928
Germany
73675529
Greece
1
Iran
1
Ireland
10561235
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
316922
Poland
56106
Russia
316918
Sweden
1
Turkey
16
Ukraine
-1279022553
United Kingdom
152337
United States
747162050
Unknown Country
284117250
Downloads
Austria
1
China
2
EU
1
France
21681
Germany
188794
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
105088
Poland
30857
Russia
35
Slovakia
32292
Ukraine
155379716
United Kingdom
25672
United States
747162051
Unknown Country
394340605
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_105_110.pdf | 238.19 kB | Adobe PDF | 1297286798 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.