Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування
Other Titles Маркетинговые стратегии антикризисного управления: классификационные признаки и условия применения
Marketing strategies in anti-recessionary management: classification signs and application conditions
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
ORCID
Keywords маркетинговые стратегии антикризисного управления
механизм маркетингового антикризисного управления
маркетинговые инструменты
кризисные явления
marketing anti-recessionary strategy
mechanism of marketing anti-recessionary management
marketing tools
crisis phenomena
маркетингові стратегії антикризового управління
механізм маркетингового антикризового управління
маркетингові заходи
кризові явища
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Мельник Ю.М. Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування / Ю.М. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 105-110
Abstract У статті досліджено сутність маркетингових стратегій антикризового управління, визначено їх особливості та умови застосування в системі антикризового менеджменту, проаналізовано та сформовано класифікаційні ознаки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750
В статье проведено исследование сущности маркетинговых стратегий анти кризисного управления, определены их особенности и условия применения в системе антикризисного менеджмента, проанализированы и сформированы классификационные признаки. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750
In the article the research of marketing strategies in anti-recessionary management essence is conducted, their features and an application condition in system of anti-recessionary management are defined, classification signs are analyzed and generated. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Austria Austria
158040
Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
556529816
EU EU
3
France France
316928
Germany Germany
73675529
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
10561235
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
316922
Poland Poland
56106
Russia Russia
316918
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
16
Ukraine Ukraine
-1279022553
United Kingdom United Kingdom
152337
United States United States
747162050
Unknown Country Unknown Country
284117250

Downloads

Austria Austria
1
China China
2
EU EU
1
France France
21681
Germany Germany
188794
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
105088
Poland Poland
30857
Russia Russia
35
Slovakia Slovakia
32292
Ukraine Ukraine
155379716
United Kingdom United Kingdom
25672
United States United States
747162051
Unknown Country Unknown Country
394340605

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_105_110.pdf 238.19 kB Adobe PDF 1297286798

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.