Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Досвід використання комплексу соціально орієнтованих маркетингових комунікацій в Україні та світі |
Other Titles |
Опыт использования комплекса социально ориентированных маркетинговых коммуникаций в Украине и мире Experience of use of the socially oriented marketing communications complex in Ukraine and world |
Authors |
Mitsura, Olena Oleksiivna
Провозьон, Юлія Миколаївна Провозён, Юлия Николаевна Provozion, Yuliia Mykolaiivna |
ORCID | |
Keywords |
социально ориентированные маркетинговые коммуникации социальная реклама эффективность socially oriented marketing communications social advertisement efficiency соціально орієнтовані маркетингові комунікації соціальна реклама ефективність |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Міцура О.О. Досвід використання комплексу соціально орієнтованих маркетингових комунікацій в Україні та світі / О.О. Міцура, Ю.М. Провозьон // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 147-154. |
Abstract |
Стаття присвячена дослідженню комплексу соціально орієнтованих маркетингових комунікацій, визначенню причин низької ефективності подібних заходів в Україні та вивченню закордонного досвіду, який можна використовувати у вітчизняній практиці.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769 Статья посвящена исследованию комплекса социально ориентированных маркетинговых коммуникаций, определению причин низкой эффективности подобных мероприятий в Украине и изучению заграничного опыта, который можно использовать в отечественной практике. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769 The article is dedicated to research of the socially oriented marketing communications complex, determination of reasons of subzero efficiency of such actions in Ukraine and study of foreign experience that can be used in home practice. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
12
Côte d’Ivoire
882197805
Finland
1
France
2133365244
Germany
14265
Greece
1
Iran
1
Ireland
1764395612
Lithuania
1
Netherlands
179133
Poland
1
Russia
179125
Singapore
1403447814
Slovakia
2
Spain
1
Turkey
3
Ukraine
1519822088
United Kingdom
761192950
United States
-1488071672
Unknown Country
-93390116
Downloads
China
3
Côte d’Ivoire
1
EU
6
Finland
1
France
882197803
Germany
240
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Russia
23
Singapore
1
South Korea
1
Ukraine
1403447812
United Kingdom
2563810
United States
1403447813
Unknown Country
-93390115
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_147_154.pdf | 489.01 kB | Adobe PDF | -696699894 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.