Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Досвід використання комплексу соціально орієнтованих маркетингових комунікацій в Україні та світі |
Other Titles |
Опыт использования комплекса социально ориентированных маркетинговых коммуникаций в Украине и мире Experience of use of the socially oriented marketing communications complex in Ukraine and world |
Authors |
Mitsura, Olena Oleksiivna
Провозьон, Юлія Миколаївна Провозён, Юлия Николаевна Provozion, Yuliia Mykolaiivna |
ORCID | |
Keywords |
социально ориентированные маркетинговые коммуникации социальная реклама эффективность socially oriented marketing communications social advertisement efficiency соціально орієнтовані маркетингові комунікації соціальна реклама ефективність |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Міцура О.О. Досвід використання комплексу соціально орієнтованих маркетингових комунікацій в Україні та світі / О.О. Міцура, Ю.М. Провозьон // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 147-154. |
Abstract |
Стаття присвячена дослідженню комплексу соціально орієнтованих маркетингових комунікацій, визначенню причин низької ефективності подібних заходів в Україні та вивченню закордонного досвіду, який можна використовувати у вітчизняній практиці.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769 Статья посвящена исследованию комплекса социально ориентированных маркетинговых коммуникаций, определению причин низкой эффективности подобных мероприятий в Украине и изучению заграничного опыта, который можно использовать в отечественной практике. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769 The article is dedicated to research of the socially oriented marketing communications complex, determination of reasons of subzero efficiency of such actions in Ukraine and study of foreign experience that can be used in home practice. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22769 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

12

882197805

1

2133365244

14265

1

1

1764395612

1

179133

1

179125

1403447814

2

1

3

1519822088

761192950

-1488071672

975152774
Downloads

3

1

6

1

882197803

240

1

1

1

23

1

1

1403447812

2563810

1403447813

-93390115
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_147_154.pdf | 489.01 kB | Adobe PDF | -696699894 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.