Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22771
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про покупку організаційним споживачем |
Other Titles |
Formation of communication effects on stage of companies-customers’ decision-making to purchase Формирование коммуникационных эффектов на этапах принятия решения о покупке организационным потребителем |
Authors |
Troian, Mariia Yuriivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3094-9906 |
Keywords |
промышленный инновационный продукт управление продвижением модель поведения организационного потребителя вовлеченность industrial innovative product management of promotion model of behavior of companies-customer involvement промисловий інноваційний продукт управління просуванням модель поведінки організаційного споживача залучення |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22771 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Троян М.Ю. Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про покупку організаційним споживачем / М.Ю. Троян // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 167-174. |
Abstract |
Запропоновано науковий підхід до формування комунікаційних ефектів, який ґрунтується на визначенні актуальних складових залучення на етапах процесу ухвалення підприємствами-споживачами рішення про купівлю промислового інноваційного продукту.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22771 Предложено научный подход к формированию коммуникационных эффектов, который основан на определении актуальных составляющих вовлеченности на этапах процесса принятия предприятиями-потребителями решения о покупке промышленного инновационного продукта. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22771 The approach to formation of communication effects is developed. The approach is based on the determination of the actual components of involvement in the stages of companies-customers’ decision- making to purchase of the industrial innovative product. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22771 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

2853883

1

167

1

1

53181

1

192625620

1

1

53184

22

2

3

153312

157970

1372551408

154768
Downloads

3

168

1

1

1

82986

1

1372551407

128
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_167_174.pdf | 294.84 kB | Adobe PDF | 1372634696 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.