Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Споживчий капітал промислових підприємств-інноваторів: сутність, структура та роль |
Other Titles |
Customer capital of industrial enterprises-innovators: essence, structure and role Потребительский капитал промышленных предприятий-инноваторов: суть, структура и роль |
Authors |
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
|
ORCID | |
Keywords |
потребительский капитал клиентский капитал интеллектуальный капитал долговременные отношения экономические контрагенты customer capital client capital intellectual capital long term relationships economic players споживчий капітал клієнтський капітал інтелектуальний капітал довготривалі відносини економічні контрагенти |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Голишева Є.О. Споживчий капітал промислових підприємств-інноваторів: сутність, структура та роль / Є.О. Голишева // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 175-180. |
Abstract |
У статті проаналізовані основні підходи вчених до визначення споживчого капіталу та його елементів як складової інтелектуального капіталу. Також запропоновано авторський погляд на сутність споживчого капіталу та його роль у структурі інтелектуального капіталу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772 В статье проанализированы основные подходы ученых к определению потребительского капитала и его элементов как составляющей интеллектуального капитала. Также предложен авторский взгляд на сущность потребительского капитала и его роль в структуре интеллектуального капитала. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772 It is analyzed the main researchers’ approaches to the definition of customer capital and its components as part of intellectual capital. It is also proposed the author’s look to the essence of customer capital and its role in the structure of intellectual capital. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22772 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Austria
1
Brazil
1
Canada
1
China
37
Czechia
2
EU
4
France
118255
Germany
719125486
Greece
1
Ireland
47279275
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
118259
Norway
1
Pakistan
1
Poland
1
Russia
28
Slovakia
2
Turkey
7
Ukraine
40838
United Kingdom
184391
United States
148623769
Unknown Country
112218
Downloads
Bulgaria
1
China
2
Denmark
1
France
3
Germany
362
Japan
1
Lithuania
1
Russia
3
Ukraine
203882
United Kingdom
47279272
United States
-618355042
Unknown Country
259
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_175_180.pdf | 256.21 kB | Adobe PDF | -570871255 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.