Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Еволюція концепцій маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку в умовах економіки сталого соціо-еколого-економічного зростання |
Other Titles |
Эволюция концепций маркетинга и перспективы их дальнейшего развития в условиях экономики устойчивого социо-эколого-экономического роста Evolution of the marketing concept and prospects for their further development in an economy sustainable socio-ecological-economic growth |
Authors |
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6214-4590 |
Keywords |
концепція маркетингу реабілітаційний маркетинг соціо-еколого-економічний розвиток концепция маркетинга социо-эколого-экономическое развитие реабилитационный маркетинг marketing concepts socio-ecological-economic development rehabilitation marketing |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846 |
Publisher | Запорізький національний університет |
License | |
Citation | Олефіренко, О.М. Еволюція концепцій маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку в умовах економіки сталого соціо-еколого-економічного зростання [Текст]/О.М. Олефіренко, Ю.О. Олефіренко //Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Економічні науки. - Запоріжжя: ЗНУ, 2010. - №3(7). - С. 200-207. |
Abstract |
У данній статті досліджено проблему зміни концепцій маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Запропоновано і теоретично описано гіпотезу подальшого розвитку концепцій маркетингу у руслі «реабілітаційного маркетингу» як логічної реакції на зміну соціо-еколого-економічного стану суспільства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846 В данной статье исследованы проблемы изменения концепций маркетинга в ходе эволюции мировой экономики и смены технологических укладов. Предложено и теоретически описано гипотезу дальнейшего развития концепций маркетинга в русле «реабилитационного маркетинга» как логической реакции на изменения в социо-эколого-економическом состоянии общества. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846 This article investigated the problem of changing concepts of marketing in the evolution of the global economy and changing technological structures. Suggested and theoretically described a hypothesis for further development of marketing concepts in line with the 'rehabilitation of marketing' as a logical reaction to the changes in the socio-ecological-economic state of society. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Belarus
6848
Canada
1
China
211216
Czechia
34450
EU
2
France
-251717869
Germany
-1069662359
Greece
1
Iran
1
Ireland
93695
Italy
2
Lithuania
1
Moldova
1
Morocco
1
Netherlands
1144363279
Poland
-1006204969
Romania
1
Russia
1457469906
Turkey
4
Ukraine
-1069662358
United Kingdom
757622964
United States
-713332339
Unknown Country
891470101
Downloads
Australia
1
Belarus
1
China
192313
Czechia
152280
EU
12
France
1144363279
Germany
1508974197
Greece
1
Hungary
514278896
India
1
Ireland
178938
Italy
5
Lithuania
1
Netherlands
202649
Norway
74710
Poland
-1006204968
Romania
1
Russia
85340
Sweden
2
Ukraine
-1567357262
United Kingdom
866506682
United States
-713332341
Unknown Country
2788
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
znu_3_10.pdf | 329.47 kB | Adobe PDF | 748117526 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.