Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Еволюція концепцій маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку в умовах економіки сталого соціо-еколого-економічного зростання
Other Titles Эволюция концепций маркетинга и перспективы их дальнейшего развития в условиях экономики устойчивого социо-эколого-экономического роста
Evolution of the marketing concept and prospects for their further development in an economy sustainable socio-ecological-economic growth
Authors Olefirenko, Oleh Mykhailovych  
Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6214-4590
Keywords концепція маркетингу
реабілітаційний маркетинг
соціо-еколого-економічний розвиток
концепция маркетинга
социо-эколого-экономическое развитие
реабилитационный маркетинг
marketing concepts
socio-ecological-economic development
rehabilitation marketing
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846
Publisher Запорізький національний університет
License
Citation Олефіренко, О.М. Еволюція концепцій маркетингу та перспективи їх подальшого розвитку в умовах економіки сталого соціо-еколого-економічного зростання [Текст]/О.М. Олефіренко, Ю.О. Олефіренко //Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Економічні науки. - Запоріжжя: ЗНУ, 2010. - №3(7). - С. 200-207.
Abstract У данній статті досліджено проблему зміни концепцій маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Запропоновано і теоретично описано гіпотезу подальшого розвитку концепцій маркетингу у руслі «реабілітаційного маркетингу» як логічної реакції на зміну соціо-еколого-економічного стану суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846
В данной статье исследованы проблемы изменения концепций маркетинга в ходе эволюции мировой экономики и смены технологических укладов. Предложено и теоретически описано гипотезу дальнейшего развития концепций маркетинга в русле «реабилитационного маркетинга» как логической реакции на изменения в социо-эколого-економическом состоянии общества. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846
This article investigated the problem of changing concepts of marketing in the evolution of the global economy and changing technological structures. Suggested and theoretically described a hypothesis for further development of marketing concepts in line with the 'rehabilitation of marketing' as a logical reaction to the changes in the socio-ecological-economic state of society. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22846
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
6848
Canada Canada
1
China China
211216
Czechia Czechia
34450
EU EU
2
France France
-251717869
Germany Germany
-1069662359
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
93695
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
1144363279
Poland Poland
-1006204969
Romania Romania
1
Russia Russia
1457469906
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
-1069662358
United Kingdom United Kingdom
757622964
United States United States
-713332339
Unknown Country Unknown Country
891470101

Downloads

Australia Australia
1
Belarus Belarus
1
China China
192313
Czechia Czechia
152280
EU EU
12
France France
1144363279
Germany Germany
1508974197
Greece Greece
1
Hungary Hungary
514278896
India India
1
Ireland Ireland
178938
Italy Italy
5
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
202649
Norway Norway
74710
Poland Poland
-1006204968
Romania Romania
1
Russia Russia
85340
Sweden Sweden
2
Ukraine Ukraine
-1567357262
United Kingdom United Kingdom
866506682
United States United States
-713332341
Unknown Country Unknown Country
2788

Files

File Size Format Downloads
znu_3_10.pdf 329.47 kB Adobe PDF 748117526

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.