Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22859
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Интернет-экономика как один из факторов, способствующих реализации маркетинговых задач предприятия
Authors Ткаченко, И.Ю.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2004
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22859
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Ткаченко, И.Ю. Интернет-экономика как один из факторов, способствующих реализации маркетинговых задач предприятия [Текст] / И.Ю. Ткаченко // Научно-техническая конференция преподавателей, сотрудников, аспирантов и студентов факультета экономики и менеджмента, 13-23 апреля : тезисы докладов. — Суми : СумДУ, 2004. — С. 111-112.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
China China
1
France France
45333
Germany Germany
198
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
7571216
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
45342
Russia Russia
12
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
59332130
United Kingdom United Kingdom
30239523
United States United States
325702785
Unknown Country Unknown Country
6286356

Downloads

Belgium Belgium
1
China China
2
France France
1
Germany Germany
15142430
Ireland Ireland
1
Russia Russia
2431782
Ukraine Ukraine
118662548
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
325702785
Unknown Country Unknown Country
105

Files

File Size Format Downloads
61.pdf 499.98 kB Adobe PDF 461939656

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.