Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23839
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проблеми впровадження інновацій на підприємствах |
Other Titles |
Проблемы внедрения инноваций на предприятиях The problems of innovation in enterprises |
Authors |
Крикуненко, Дмитро Олександрович
Крикуненко, Дмитрий Александрович Krikunenko, Dmytro Oleksandrovych |
ORCID | |
Keywords |
инновация инновационный процесс принципы инноваций инновационные барьеры innovation innovation process principles of innovation innovation barriers інновація інноваційний процес принципи інновацій інноваційні бар’єри |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23839 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Крикуненко Д.О. Проблеми впровадження інновацій на підприємствах / Д.О. Крикуненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. І. – С. 45-49. |
Abstract |
У статті розглянуто поняття «інновації». Досліджені і проаналізовані сучасні проблеми впровадження результатів інноваційної діяльності. Визначено найважливіші бар’єри і принципи інновацій, які стримують вихід інноваційного продукту на український ринок.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23839 В научной статье рассмотрено определение понятия «инновации». Исследованы и проанализированы современные проблемы внедрения результатов инновационной деятельности. Определены важнейшие барьеры и принципы инноваций, сдерживающие выход инновационного продукта на украинский рынок. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23839 This article describes the scientific definition of “innovation”. It is investigated and analyzed current problems of the introduction of the innovation process. It is identified key barriers and the principles of innovation, product innovation output constraints on the Ukrainian market. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23839 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
10
EU
1
Ecuador
1
France
-1694688079
Germany
24351775
Greece
1
Iceland
1
Ireland
634854
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
2385278
Romania
1
Russia
42
Singapore
1
Slovakia
1
Spain
1
Turkey
1
Ukraine
152236903
United Kingdom
76161271
United States
-2102695133
Unknown Country
152236901
Downloads
Australia
1
Austria
1
Bulgaria
18860132
Canada
76161267
China
76161279
Czechia
1
EU
1
Finland
24351755
France
-2102695134
Germany
-2102695133
Hungary
24351776
India
1
Ireland
1
Italy
1
Liechtenstein
2
Lithuania
1
Netherlands
76161268
Norway
1
Poland
-2102695134
Russia
-2102695128
Singapore
-1694688076
Slovakia
76161273
South Korea
1
Spain
76161273
Sweden
1
Switzerland
76161269
Turkey
1
Ukraine
-2102695134
United Kingdom
76161268
United States
905591131
Unknown Country
76161270
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_45_49.pdf | 299.32 kB | Adobe PDF | -2035784172 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.