Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23868
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проблемні питання забезпечення маркетингової та інноваційної діяльності на підприємстві |
Other Titles |
Проблемные вопросы обеспечения маркетинговой и инновационной деятельности на предприятии Problem-solving questions of the provision marketing and innovation activity on the enterprise |
Authors |
Голубовська, Оксана Анатоліївна
Голубовская, Оксана Анатольевна Golubovska, Oksana Anatoliivna |
ORCID | |
Keywords |
инновации маркетинговые механизмы бренд фрагментация интеграция innovation marketing mechanisms brand fragmentation integration інновації маркетингові механізми бренд фрагментація інтеграція |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23868 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Голубовська О.А. Проблемні питання забезпечення маркетингової та інноваційної діяльності на підприємстві / О.А. Голубовська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 80-84. |
Abstract |
У статті розглянуто основні проблеми сучасного маркетингу та визначено обмеження й перешкоди, які виникають при здійсненні інноваційних змін. Для обґрунтування необхідності інтеграції маркетингового та інноваційного менеджменту на основі виділених класифікаційних ознак систематизовано їх функції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23868 В статье рассмотрены основные проблемы современного маркетинга и определено ограничения и преграды, которые возникают при инновационных изменениях. Для обоснования необходимости интеграции маркетингового и инновационного менеджмента на основании выделенных классификационных признаков было систематизировано их функции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23868 The article considers the main problems of modern marketing and innovation activity. The necessity of the integration of marketing and innovation management is emphasized. The functions of marketing and innovation management are systematized on the grounds of the categorization sings. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23868 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
2
Germany
1667499
Greece
1
Ireland
150342
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
5
Russia
14
Turkey
2
Ukraine
15188964
United Kingdom
2739351
United States
182568048
Unknown Country
15188963
Downloads
Belarus
2
China
4
EU
2
France
1
Germany
217
Lithuania
1
Romania
1
Russia
12
Serbia
1
Ukraine
42827453
United Kingdom
1
United States
147632899
Unknown Country
269
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_80_84.pdf | 333.31 kB | Adobe PDF | 190460863 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.