Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23869
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Холистический маркетинг в системе бизнес-взаимодействий предприятия |
Other Titles |
Holistic marketing in the business interaction between enterprises Холістичний маркетинг у системі бізнес-взаємодій підприємства |
Authors |
Криковцев, Олександр Олексійович
Криковцев, Александр Алексеевич Krikovtsev, Aleksandr Alekseevich |
ORCID | |
Keywords |
холистический маркетинг бизнес взаимодействия СRM стратегия партнерство холістичний маркетинг бізнес взаємодії СRM стратегія партнерство holistic marketing business collaboration CRM strategy partnership |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23869 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Криковцев А.А. Холистический маркетинг в системе бизнес-взаимодействий предприятия / А.А. Криковцев // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 85-89 |
Abstract |
У статті розглядаються питання використання концепції холістичного маркетингу як базису інтегрованих взаємодій фірми з клієнтом. Аналізуються основні параметри системи досліджуваної маркетингової парадигми у взаємозв’язку з певними цінностями кожного учасника. Наводиться авторська трактовка еволюційних етапів розвитку взаємодій партнерів з ринкових контактів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23869 В статье рассматриваются вопросы применения концепции холистического маркетинга как базиса интегрированных взаимодействий фирмы с клиентом. Анализируются основные параметры системы исследуемой маркетинговой парадигмы во взаимосвязи с определением ценности каждого участника. Приводится авторская трактовка эволюционных этапов развития взаимодействий партнеров по рыночным контактам. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23869 The article examines the holistic concept of marketing as a basis of integrated interactions with client firms. The main parameters of the system studied in relationship marketing paradigm with specific values of each participant. The author's interpretation of evolutionary stages of development partners in the interactions of market contacts. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23869 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Belarus
4
Canada
1
China
9
Czechia
1
EU
1
Germany
-1366884364
Greece
1
Hungary
1
Indonesia
1
Ireland
738472
Kazakhstan
2
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
5
Russia
51
Turkey
18
Ukraine
557941033
United Kingdom
51523906
United States
1533966230
Unknown Country
116
Downloads
China
3
France
410311
Germany
1476942
Italy
1
Japan
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Romania
3
Russia
70
Singapore
1
Ukraine
557941034
United Kingdom
1
United States
-1366884363
Unknown Country
493
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_85_89.pdf | 277.85 kB | Adobe PDF | -807055501 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.