Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23878
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговая стратегия управления конкурентоспособностью строительных предприятий |
Other Titles |
Marketing strategy of competitiveness management building enterprise Маркетингова стратегія управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств |
Authors |
Васильченко, Анастасія Олегівна
Васильченко, Анастасия Олеговна Vasilichenko, Anastasiia Olegivna |
ORCID | |
Keywords |
конкурентоспособность маркетинговая стратегия целевой рынок позиционирование маркетинговая диагностика конкурентные исследования competitiveness marketing strategy target market positioning marketing diagnostics competitive studies конкурентоспроможність маркетингова стратегія цільовий ринок позиціонування маркетингова діагностика конкурентні дослідження |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23878 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Васильченко А.О. Маркетинговая стратегия управления конкурентоспособностью строительных предприятий / А.О. Васильченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 138-147 |
Abstract |
У статті уточнюються система категорій і понятійний апарат конкурентних досліджень в умовах будівельної галузі у взаємозв'язку з методами реалізації стратегії розвитку. Автором обґрунтована доцільність використання методів маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю будівельного підприємства й подана авторська модель системи управління конкурентоспроможністю будівельного підприємства з урахуванням специфіки діагностики процесів розвитку підприємств будівельної галузі.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23878 В статье уточняется система категорий и понятийный аппарат конкурентных исследований в условиях строительной отрасли во взаимосвязи с методами реализации стратегии развития. Автором обоснована целесообразность использования методов маркетинга в управлении конкурентоспособностью строительного предприятия и представлена авторская модель системы управления конкурентоспособностью строительного предприятия с учетом специфики диагностики процессов развития предприятий строительной отрасли. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23878 In article is elaborated system category and notional device of the competitive studies in condition of the building branch in intercoupling with methods of the realization to strategies of the development. The author is motivated practicability of the use the methods of marketing in competitiveness management building enterprise and is presented author's model managerial system by competitiveness of the building enterprise with provision for specifics of the diagnostics of the processes of the development enterprise to building branch. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23878 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

28800

1

10

209165850

667885454

1

1

298429

4

1

1

1

4

1

34

1

3

16416995

7226318

-2041757790

-1124318886
Downloads

18

1

5

1

1

1

8

28799

1

1

14

2

1

1

6

487

1335770604

47614225

1

1335770602

-1124318886
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_138_147.pdf | 428.87 kB | Adobe PDF | 1594865893 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.