Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23878
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговая стратегия управления конкурентоспособностью строительных предприятий |
Other Titles |
Marketing strategy of competitiveness management building enterprise Маркетингова стратегія управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств |
Authors |
Васильченко, Анастасія Олегівна
Васильченко, Анастасия Олеговна Vasilichenko, Anastasiia Olegivna |
ORCID | |
Keywords |
конкурентоспособность маркетинговая стратегия целевой рынок позиционирование маркетинговая диагностика конкурентные исследования competitiveness marketing strategy target market positioning marketing diagnostics competitive studies конкурентоспроможність маркетингова стратегія цільовий ринок позиціонування маркетингова діагностика конкурентні дослідження |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23878 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Васильченко А.О. Маркетинговая стратегия управления конкурентоспособностью строительных предприятий / А.О. Васильченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 138-147 |
Abstract |
У статті уточнюються система категорій і понятійний апарат конкурентних досліджень в умовах будівельної галузі у взаємозв'язку з методами реалізації стратегії розвитку. Автором обґрунтована доцільність використання методів маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю будівельного підприємства й подана авторська модель системи управління конкурентоспроможністю будівельного підприємства з урахуванням специфіки діагностики процесів розвитку підприємств будівельної галузі.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23878 В статье уточняется система категорий и понятийный аппарат конкурентных исследований в условиях строительной отрасли во взаимосвязи с методами реализации стратегии развития. Автором обоснована целесообразность использования методов маркетинга в управлении конкурентоспособностью строительного предприятия и представлена авторская модель системы управления конкурентоспособностью строительного предприятия с учетом специфики диагностики процессов развития предприятий строительной отрасли. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23878 In article is elaborated system category and notional device of the competitive studies in condition of the building branch in intercoupling with methods of the realization to strategies of the development. The author is motivated practicability of the use the methods of marketing in competitiveness management building enterprise and is presented author's model managerial system by competitiveness of the building enterprise with provision for specifics of the diagnostics of the processes of the development enterprise to building branch. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23878 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belarus
28800
Canada
1
China
10
France
209165850
Germany
667885454
Greece
1
Iran
1
Ireland
298429
Kazakhstan
4
Kyrgyzstan
1
Latvia
1
Lithuania
1
Netherlands
4
Romania
1
Russia
34
Singapore
1
Turkey
3
Ukraine
16416995
United Kingdom
7226318
United States
-2041757790
Unknown Country
16416994
Downloads
Belarus
18
Bulgaria
1
China
5
Czechia
1
EU
1
Estonia
1
France
8
Germany
28799
India
1
Italy
1
Kazakhstan
14
Latvia
2
Lithuania
1
Netherlands
1
Romania
6
Russia
487
Singapore
1335770604
Ukraine
47614225
United Kingdom
1
United States
1335770602
Unknown Country
-1124318886
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_138_147.pdf | 428.87 kB | Adobe PDF | 1594865893 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.