Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства
Other Titles Marketing’s differentiators for innovation and their application for forming enterprise strategy
Маркетинговые дифференциаторы инновационности и их использование при формировании стратегии предприятия
Authors Криковцева, Ніна Олександрівна
Криковцева, Нина Александровна
Krikovtseva, Nina Oleksandrivna
ORCID
Keywords маркетинг
диференціатори
інноваційність
стратегія
продукти харчування
маркетинг
дифференциаторы
инновационность
стратегия
продукты питания
marketing
differentiator
innovation
strategy
food stuffs
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Криковцева Н.О. Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства / Н.О. Криковцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 185-189.
Abstract У статті розглянуто основні стратегічні зусилля підприємства на різних стадіях пропонування. Наведено результати впливу елементів інноваційності на комплекс маркетингових засобів підприємств сегменту продуктів харчування. Виявлено узагальнені можливості і загрози макросередовища щодо інноваційних зусиль діагностованих підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910
В статье рассмотрены основные стратегические усилия предприятия на разных стадиях предложения. Приведены результаты влияния элементов инновационности на комплекс маркетинговых средств предприятий сегмента продуктов питания. Выявлены обобщенные возможности и угрозы макросреды, касающиеся инновационных усилий диагностированных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910
The article describes the main strategic focus of the enterprise at different stages of the proposal. The results of the influence of elements of the innovation on a set of marketing tools business segment of food products. Revealed generalized opportunities and threats of the microenvironment on the innovative efforts of enterprises diagnosed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
26381580
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
169
Greece Greece
1
Ireland Ireland
10700952
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6236
Portugal Portugal
1
Russia Russia
19
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
94825366
United Kingdom United Kingdom
563987
United States United States
319925876
Unknown Country Unknown Country
1103038

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
211883
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
71671
Ukraine Ukraine
10700954
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
319925874
Unknown Country Unknown Country
193

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_1_185_189.pdf 298.65 kB Adobe PDF 330910579

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.