Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства |
Other Titles |
Marketing’s differentiators for innovation and their application for forming enterprise strategy Маркетинговые дифференциаторы инновационности и их использование при формировании стратегии предприятия |
Authors |
Криковцева, Ніна Олександрівна
Криковцева, Нина Александровна Krikovtseva, Nina Oleksandrivna |
ORCID | |
Keywords |
маркетинг диференціатори інноваційність стратегія продукти харчування маркетинг дифференциаторы инновационность стратегия продукты питания marketing differentiator innovation strategy food stuffs |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Криковцева Н.О. Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства / Н.О. Криковцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 185-189. |
Abstract |
У статті розглянуто основні стратегічні зусилля підприємства на різних стадіях пропонування. Наведено результати впливу елементів інноваційності на комплекс маркетингових засобів підприємств сегменту продуктів харчування. Виявлено узагальнені можливості і загрози макросередовища щодо інноваційних зусиль діагностованих підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910 В статье рассмотрены основные стратегические усилия предприятия на разных стадиях предложения. Приведены результаты влияния элементов инновационности на комплекс маркетинговых средств предприятий сегмента продуктов питания. Выявлены обобщенные возможности и угрозы макросреды, касающиеся инновационных усилий диагностированных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910 The article describes the main strategic focus of the enterprise at different stages of the proposal. The results of the influence of elements of the innovation on a set of marketing tools business segment of food products. Revealed generalized opportunities and threats of the microenvironment on the innovative efforts of enterprises diagnosed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

26381580

1

1

169

1

10700952

2

1

6236

1

19

1

94825366

563987

319925876

1103038
Downloads

1

1

211883

1

71671

10700954

1

319925874

193
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_185_189.pdf | 298.65 kB | Adobe PDF | 330910579 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.