Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства |
Other Titles |
Marketing’s differentiators for innovation and their application for forming enterprise strategy Маркетинговые дифференциаторы инновационности и их использование при формировании стратегии предприятия |
Authors |
Криковцева, Ніна Олександрівна
Криковцева, Нина Александровна Krikovtseva, Nina Oleksandrivna |
ORCID | |
Keywords |
маркетинг диференціатори інноваційність стратегія продукти харчування маркетинг дифференциаторы инновационность стратегия продукты питания marketing differentiator innovation strategy food stuffs |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Криковцева Н.О. Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства / Н.О. Криковцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 185-189. |
Abstract |
У статті розглянуто основні стратегічні зусилля підприємства на різних стадіях пропонування. Наведено результати впливу елементів інноваційності на комплекс маркетингових засобів підприємств сегменту продуктів харчування. Виявлено узагальнені можливості і загрози макросередовища щодо інноваційних зусиль діагностованих підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910 В статье рассмотрены основные стратегические усилия предприятия на разных стадиях предложения. Приведены результаты влияния элементов инновационности на комплекс маркетинговых средств предприятий сегмента продуктов питания. Выявлены обобщенные возможности и угрозы макросреды, касающиеся инновационных усилий диагностированных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910 The article describes the main strategic focus of the enterprise at different stages of the proposal. The results of the influence of elements of the innovation on a set of marketing tools business segment of food products. Revealed generalized opportunities and threats of the microenvironment on the innovative efforts of enterprises diagnosed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23910 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
26381580
Czechia
1
France
1
Germany
169
Greece
1
Ireland
10700952
Italy
2
Lithuania
1
Netherlands
6236
Portugal
1
Russia
19
Turkey
1
Ukraine
94825366
United Kingdom
563987
United States
319925876
Unknown Country
1103038
Downloads
China
1
France
1
Germany
211883
Lithuania
1
Russia
71671
Ukraine
10700954
United Kingdom
1
United States
319925874
Unknown Country
193
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_185_189.pdf | 298.65 kB | Adobe PDF | 330910579 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.