Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23913
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень |
Other Titles |
Formation of the mechanism of interaction of the motor transportation enterprise with subjects the market of the international freight traffics Формирование механизма взаимодействия автотранспортного предприятия с субьектами рынка международных грузовых перевозок |
Authors |
Пономарьова, Наталія Миколаївна
Пономарёва, Наталия Николаевна Ponomaryova, Nataliia Mykolayivna Пономарьов, Андрій Миколайович Пономарёв, Андрей Николаевич Ponomaryov, Andrii Mykolaiovych |
ORCID | |
Keywords |
маркетинг логістика концепція суб’єкт ринку клієнтозабезпеченість маркетинг логистика концепция субъект рынка клиентообеспеченость marketing logistics concept subject of market clientenoughtable |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23913 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Пономарьова Н.М. Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень / Н.М. Пономарьова, А.М. Пономарьов // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 196-201. |
Abstract |
Висвітлюється питання формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства (АТП) на ринку міжнародних вантажних автомобільних перевезень (МВАП) із суб’єктами ринку. Надана характеристика основних суб’єктів, що діють на ринку МВАП. Запропонована інновативна модель «карта клієнтозабезпеченості АТП» на ринку МВАП.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23913 Освещает вопрос формирования механизма взаимодействия автотранспортного предприятия (АТП) на рынке международных грузовых автомобильных перевозок (МГАП) с субъектами рынка. Предоставленна характеристика основных субъектов, которые действуют на рынке МГАП. Предложена инновативна модель «карта клиентообеспеченности АТП» на рынке МГАП. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23913 Takes up a question of formation of the mechanism of interaction of the motor transportation enterprise (MТC) in the market of the international cargo automobile transportations (ICAT) with subjects of the market. Given the characteristic of the basic subjects which operate in market ICAT. The innovation model “card clientenoughtable MТC” in market of ICAT is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23913 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
1
Czechia
76050
EU
2
Finland
1
Germany
359
Greece
1
Ireland
523012
Lithuania
1
Netherlands
5
Russia
21
Singapore
1
Turkey
3
Ukraine
1540576
United Kingdom
784519
United States
13547484
Unknown Country
1540575
Downloads
China
3
France
4
Germany
187
Lithuania
1
Mexico
1
Russia
523013
Turkey
1
Ukraine
4617227
United Kingdom
1
United States
13547484
Unknown Country
215
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_196_201.pdf | 309.16 kB | Adobe PDF | 18688137 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.