Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23913
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень
Other Titles Formation of the mechanism of interaction of the motor transportation enterprise with subjects the market of the international freight traffics
Формирование механизма взаимодействия автотранспортного предприятия с субьектами рынка международных грузовых перевозок
Authors Пономарьова, Наталія Миколаївна
Пономарёва, Наталия Николаевна
Ponomaryova, Nataliia Mykolayivna
Пономарьов, Андрій Миколайович
Пономарёв, Андрей Николаевич
Ponomaryov, Andrii Mykolaiovych
ORCID
Keywords маркетинг
логістика
концепція
суб’єкт ринку
клієнтозабезпеченість
маркетинг
логистика
концепция
субъект рынка
клиентообеспеченость
marketing
logistics
concept
subject of market
clientenoughtable
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23913
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Пономарьова Н.М. Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень / Н.М. Пономарьова, А.М. Пономарьов // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 196-201.
Abstract Висвітлюється питання формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства (АТП) на ринку міжнародних вантажних автомобільних перевезень (МВАП) із суб’єктами ринку. Надана характеристика основних суб’єктів, що діють на ринку МВАП. Запропонована інновативна модель «карта клієнтозабезпеченості АТП» на ринку МВАП. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23913
Освещает вопрос формирования механизма взаимодействия автотранспортного предприятия (АТП) на рынке международных грузовых автомобильных перевозок (МГАП) с субъектами рынка. Предоставленна характеристика основных субъектов, которые действуют на рынке МГАП. Предложена инновативна модель «карта клиентообеспеченности АТП» на рынке МГАП. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23913
Takes up a question of formation of the mechanism of interaction of the motor transportation enterprise (MТC) in the market of the international cargo automobile transportations (ICAT) with subjects of the market. Given the characteristic of the basic subjects which operate in market ICAT. The innovation model “card clientenoughtable MТC” in market of ICAT is offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23913
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
76050
EU EU
2
Finland Finland
1
Germany Germany
359
Greece Greece
1
Ireland Ireland
523012
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
21
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1540576
United Kingdom United Kingdom
784519
United States United States
13547484
Unknown Country Unknown Country
1540575

Downloads

China China
3
France France
4
Germany Germany
187
Lithuania Lithuania
1
Mexico Mexico
1
Russia Russia
523013
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
4617227
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13547484
Unknown Country Unknown Country
215

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_1_196_201.pdf 309.16 kB Adobe PDF 18688137

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.