Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23914
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової |
Other Titles |
Создание механизма инновационной безопасности предприятия на основе маркетинговой составляющей Creation of the mechanism of innovative safety of the enterprise on the basis of a marketing component |
Authors |
Ваганова, Л.В.
|
ORCID | |
Keywords |
інноваційна безпека схема організаційно-економічного механізму (СОЕМ) принципи маркетингова складова впровадження інновацій инновационная безопасность схема организационно-экономического механизма (СОЭМ) принципы маркетинговая составляющая внедрения инноваций innovative safety scheme of organizational economic mechanism (SОЕМ) principles marketing component of introduction of innovations |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23914 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Ваганова Л.В. Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової / Л.В. Ваганова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 202-206. |
Abstract |
У статті розглянуто засади створення інноваційної безпеки підприємства, запропоновано схему організаційно-економічного механізму забезпечення та виокремлено принципи її формування. Визначено місце маркетингової складової впровадження інновацій у забезпеченні інноваційної складової економічної безпеки суб’єкта господарювання.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23914 В статье рассмотрены основы создания инновационной безопасности предприятия, предложена схема организационно-экономического механизма обеспечения и выделено принципы ее формирования. Определено место маркетинговой составляющей внедрения инноваций в обеспечении инновационной составляющей экономической безопасности предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23914 The grounds of the creating an innovative enterprise security were considered in the article, the scheme of organizational and economic mechanism of providing was offered and principles of that formation were selected . Marketing component an innovations providing in the provision an innovative component of economic security at enterprise was determined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23914 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belgium
1
Canada
1
China
224
Czechia
1704616
Denmark
1
EU
1
France
884
Germany
320601409
Greece
1
Ireland
82762931
Lithuania
1
Netherlands
44194
Russia
17
Singapore
199611806
Slovakia
1
Turkey
4
Ukraine
2049994724
United Arab Emirates
1
United Kingdom
641202374
United States
199611805
Unknown Country
29221
Downloads
China
4
France
6
Germany
199611803
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
1062205
Russia
5
Singapore
1
Ukraine
200200
United Kingdom
1
United States
199611804
Unknown Country
-799403078
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_202_206.pdf | 304.63 kB | Adobe PDF | -398917047 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.