Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23919
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Передумови розвитку ринку органічної продукції в Україні |
Other Titles |
Предпосылки развития рынка органической продукции в Украине Preconditions for development of the market of organic products in Ukraine |
Authors |
Чайка, Тетяна Олександрівна
Чайка, Татьяна Александровна Chayka, Tetiana Oleksandrivna |
ORCID | |
Keywords |
органічне виробництво органічна продукція ринок органічної продукції оператори ринку органічної продукції суб’єкти ринку органічної продукції органическое производство органическая продукция рынок органической продукции операторы рынка органической продукции субъекты рынка органической продукции organic manufacture organic products market of organic products operators of market of organic products subjects of market of organic products |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23919 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Чайка Т.О. Передумови розвитку ринку органічної продукції в Україні / Т.О. Чайка // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. с. 233-240. |
Abstract |
У статті проаналізовано світову та вітчизняну динаміку ринку органічної продукції, розглянуто передумови його формування та ефективного функціонування в Україні в умовах ринкової економіки.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23919 В статье проанализированы мировая и отечественная динамика рынка органической продукции, рассмотрены предпосылки его формирования и эффективного функционирования в Украине в условиях рыночной экономики. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23919 The global and domestic dynamics of the market of organic products are analyzed in the article. The prerequisites of its formation and effective functioning in Ukraine in the conditions of the market economy are considered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23919 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belarus
1
Canada
1
China
26662
Czechia
1
Denmark
1
EU
1
France
2
Germany
270
Greece
1
Iran
1
Ireland
248777
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
5
Russia
27
Singapore
1
Sweden
1
Turkey
2
Ukraine
158575102
United Kingdom
8699314
United States
452214554
Unknown Country
17380851
Downloads
China
4
EU
5
France
15
Germany
271
Hong Kong SAR China
1
Lithuania
1
Russia
9
Ukraine
49866678
United Kingdom
17776
United States
637145581
Unknown Country
349
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_233_240.pdf | 351.39 kB | Adobe PDF | 687030690 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.