Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розвиток мобільного маркетингу в Україні |
Other Titles |
Развитие мобильного маркетинга в Украине Development of mobile marketing in Ukraine |
Authors |
Мазуренко, Валентина Петрівна
Мазуренко, Валентина Петровна Mazurenko, Valentyna Petrivna Матвієнко, Н.О. |
ORCID | |
Keywords |
мобільний маркетинг інструменти мобільного маркетингу спам SMS-розсилання мобільний телефон Кодекс мобільного маркетингу мобильный маркетинг инструменты мобильного маркетинга спам SMS-рассылка мобильный телефон Кодекс мобильного маркетинга mobile marketing mobile marketing tools spam SMS-mailing mobile phone Code of mobile marketing |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Мазуренко В.П. Розвиток мобільного маркетингу в Україні / В.П. Мазуренко, Н.О. Матвієнко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 24-29. |
Abstract |
Розглянуто особливості розвитку мобільного маркетингу в Україні та формування законодавчої бази щодо контролю за використанням його інструментів, розкрито сутнісні характеристики означеного поняття, виокремлено інструменти мобільного маркетингу; окреслена проблема спаму, що виникає внаслідок нелегальної SMS-розсилання абонентам мобільних телефонів, та подані способи її вирішення.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923 Рассмотрены особенности развития мобильного маркетинга в Украине и формирование законодательной базы для контроля за использованием его инструментов, раскрыты сущностные характеристики определенного понятия, выделены инструменты мобильного маркетинга; очерчена проблема спама, который возникает вследствие нелегальной SMS-рассылки абонентам мобильных телефонов и представлены способы ее решения. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923 Considered the features of mobile marketing in Ukraine and the formation of legislation on controlling the use of its instruments, revealed the essential characteristics of definite concepts, specifically mentioned mobile marketing tools, outlined the problem of spam, resulting from the illegal SMS-mailing to the subscribers and presented the ways to solve this issue. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

2

1

1

3

1

551607

1

1

6606915

123835

1

1

11263

3

1

30

11261

7

102071763

51066841

512919820

97
Downloads

1

1

31588909

1

61915

551608

673363458

1

1

1

1

1

13

192032545

61916

673363459

254
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_24_29.pdf | 233.42 kB | Adobe PDF | 1571024085 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.