Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розвиток мобільного маркетингу в Україні |
Other Titles |
Развитие мобильного маркетинга в Украине Development of mobile marketing in Ukraine |
Authors |
Мазуренко, Валентина Петрівна
Мазуренко, Валентина Петровна Mazurenko, Valentyna Petrivna Матвієнко, Н.О. |
ORCID | |
Keywords |
мобільний маркетинг інструменти мобільного маркетингу спам SMS-розсилання мобільний телефон Кодекс мобільного маркетингу мобильный маркетинг инструменты мобильного маркетинга спам SMS-рассылка мобильный телефон Кодекс мобильного маркетинга mobile marketing mobile marketing tools spam SMS-mailing mobile phone Code of mobile marketing |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Мазуренко В.П. Розвиток мобільного маркетингу в Україні / В.П. Мазуренко, Н.О. Матвієнко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 24-29. |
Abstract |
Розглянуто особливості розвитку мобільного маркетингу в Україні та формування законодавчої бази щодо контролю за використанням його інструментів, розкрито сутнісні характеристики означеного поняття, виокремлено інструменти мобільного маркетингу; окреслена проблема спаму, що виникає внаслідок нелегальної SMS-розсилання абонентам мобільних телефонів, та подані способи її вирішення.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923 Рассмотрены особенности развития мобильного маркетинга в Украине и формирование законодательной базы для контроля за использованием его инструментов, раскрыты сущностные характеристики определенного понятия, выделены инструменты мобильного маркетинга; очерчена проблема спама, который возникает вследствие нелегальной SMS-рассылки абонентам мобильных телефонов и представлены способы ее решения. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923 Considered the features of mobile marketing in Ukraine and the formation of legislation on controlling the use of its instruments, revealed the essential characteristics of definite concepts, specifically mentioned mobile marketing tools, outlined the problem of spam, resulting from the illegal SMS-mailing to the subscribers and presented the ways to solve this issue. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
2
Cyprus
1
Czechia
1
EU
3
France
1
Germany
551607
Greece
1
India
1
Ireland
6606915
Italy
123835
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
11263
Poland
3
Romania
1
Russia
30
Sweden
11261
Turkey
7
Ukraine
102071763
United Kingdom
51066841
United States
512919820
Unknown Country
97
Downloads
A1
1
Bangladesh
1
China
31588909
Cyprus
1
Finland
61915
France
551608
Germany
673363458
India
1
Japan
1
Lithuania
1
Mexico
1
Poland
1
Russia
13
Ukraine
192032545
United Kingdom
61916
United States
673363459
Unknown Country
254
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_24_29.pdf | 233.42 kB | Adobe PDF | 1571024085 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.