Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розвиток мобільного маркетингу в Україні
Other Titles Развитие мобильного маркетинга в Украине
Development of mobile marketing in Ukraine
Authors Мазуренко, Валентина Петрівна
Мазуренко, Валентина Петровна
Mazurenko, Valentyna Petrivna
Матвієнко, Н.О.
ORCID
Keywords мобільний маркетинг
інструменти мобільного маркетингу
спам
SMS-розсилання
мобільний телефон
Кодекс мобільного маркетингу
мобильный маркетинг
инструменты мобильного маркетинга
спам
SMS-рассылка
мобильный телефон
Кодекс мобильного маркетинга
mobile marketing
mobile marketing tools
spam
SMS-mailing
mobile phone
Code of mobile marketing
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Мазуренко В.П. Розвиток мобільного маркетингу в Україні / В.П. Мазуренко, Н.О. Матвієнко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 24-29.
Abstract Розглянуто особливості розвитку мобільного маркетингу в Україні та формування законодавчої бази щодо контролю за використанням його інструментів, розкрито сутнісні характеристики означеного поняття, виокремлено інструменти мобільного маркетингу; окреслена проблема спаму, що виникає внаслідок нелегальної SMS-розсилання абонентам мобільних телефонів, та подані способи її вирішення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923
Рассмотрены особенности развития мобильного маркетинга в Украине и формирование законодательной базы для контроля за использованием его инструментов, раскрыты сущностные характеристики определенного понятия, выделены инструменты мобильного маркетинга; очерчена проблема спама, который возникает вследствие нелегальной SMS-рассылки абонентам мобильных телефонов и представлены способы ее решения. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923
Considered the features of mobile marketing in Ukraine and the formation of legislation on controlling the use of its instruments, revealed the essential characteristics of definite concepts, specifically mentioned mobile marketing tools, outlined the problem of spam, resulting from the illegal SMS-mailing to the subscribers and presented the ways to solve this issue. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23923
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
2
Cyprus Cyprus
1
Czechia Czechia
1
EU EU
3
France France
1
Germany Germany
551607
Greece Greece
1
India India
1
Ireland Ireland
6606915
Italy Italy
123835
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
11263
Poland Poland
3
Romania Romania
1
Russia Russia
30
Sweden Sweden
11261
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
102071763
United Kingdom United Kingdom
51066841
United States United States
512919820
Unknown Country Unknown Country
97

Downloads

A1 A1
1
Bangladesh Bangladesh
1
China China
31588909
Cyprus Cyprus
1
Finland Finland
61915
France France
551608
Germany Germany
673363458
India India
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Mexico Mexico
1
Poland Poland
1
Russia Russia
13
Ukraine Ukraine
192032545
United Kingdom United Kingdom
61916
United States United States
673363459
Unknown Country Unknown Country
254

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_24_29.pdf 233.42 kB Adobe PDF 1571024085

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.