Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23925
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг |
Other Titles |
Синергетический эффект бенчмаркинга конкурентных преимуществ Synergetic effect of benchmarking competitive advantages |
Authors |
Перерва, Петро Григорович
Перерва, Петр Григорьевич Pererva, Petro Grygorovych Ткачова, Надія Петрівна Ткачова, Надежда Петровна Tkachova, Nadiia Petrivna |
ORCID | |
Keywords |
конкурентоспособность конкурентные преимущества синергетический эффект бенчмаркинг машиностроительные предприятия эффективность деятельности competitiveness competitive advantage synergies benchmarking machine-building enterprises performance конкурентоспроможність конкурентні переваги синергетичний ефект бенчмаркінг машинобудівні підприємства ефективність діяльності |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23925 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Перерва П.Г. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг / П.Г. Перерва, Н.П. Ткачова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 55-66. |
Abstract |
Розглянуто сутність конкурентно-синергетичного бенчмаркінгу. Розроблено класифікацію видів синергетичного ефекту. Визначено джерела виникнення синергетичного ефекту при проведенні бенчмаркінгу конкурентних переваг. Запропоновані методичні засади визначення синергетичного ефекту при формуванні конкурентних переваг.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23925 В статье рассмотрена сущность конкурентно-синергетического бенчмаркинга. Разработана классификация видов синергетического эффекта. Определены источники возникновения синергетического эффекта при проведении бенчмаркинга конкурентных преимуществ. Предложены методические основы определения синергетического эффекта при формировании конкурентных преимуществ. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23925 It is analyzed the essence of synergistic competitive benchmarking. The classification of types of synergies is developed. It is determined the sources of synergies in conducting benchmarking of competitive advantages. It is proposed methodological framework definition of synergy in the formation of competitive advantage. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23925 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

-1601279893

4

3

22612

253905

1

1

1747616

1

-1295003626

1

2

5

1

44

1

1

3

235318902

106108937

-612552532

1364902187
Downloads

-612552533

4

-1295003627

1

1

4

-1295003627

89588

-612552532

318
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_1_55_66.pdf | 432.82 kB | Adobe PDF | 479944893 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.