Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23928
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особенности маркетинга анимационных фильмов и дуализм видеопродукта |
Other Titles |
Особливості маркетингу анімаційних фільмів і дуалізм відеопродукту Features of Marketing of Animation Films and Dualism of Videoproduct |
Authors |
Должанський, Ігор Зіновійович
Должанский, Игорь Зиновьевич Dolzhanskyi, Ihor Zinoviiovych Крачковська, Наталія Володимирівна Крачковская, Наталья Владимировна Krachkovska, Nataliia Volodymyrivna |
ORCID | |
Keywords |
анімаційний маркетинг модель анімаційні студії спрямованість на споживача ринок анімації мультиплікаційний фільм анимационный маркетинг модель анимационные студии направленность на потребителя рынок анимации мультипликационный фильм animation marketing model animation studios orientation on user market of animation animated film |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23928 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Должанский И.З. Особенности маркетинга анимационных фильмов и дуализм видеопродукта / И.З. Должанский, Н.В. Крачковская // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 75-82. |
Abstract |
У статті викладені питання перетворення анімації з товару в послугу, розглянута специфіка анімаційного товару як об'єкта у маркетингу, а також проведений аналіз реального ринкового потенціалу українських анімаційних фільмів.orientation on user
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23928 В статье изложены вопросы преобразования анимации из товара в услугу, рассмотрена специфика анимационной продукции как объекта маркетинга, а также проведен анализ реального рыночного потенциала украинских анимационных фильмов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23928 In the article the questions of transformation of animation are expounded from a commodity in a favour, the specific of animation products is considered as a marketing object, and also the analysis of the real market potential of the Ukrainian animation films is conducted. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23928 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Argentina
1
Brazil
2
China
40717
Czechia
1
France
1
Germany
348147
Greece
1
Ireland
1436719
Israel
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Netherlands
6
Poland
1
Russia
21
Turkey
17
Ukraine
13519071
United Kingdom
6835447
United States
183350570
Unknown Country
13519070
Downloads
Belarus
2
China
4854441
France
2
Germany
40718
India
1
Kazakhstan
2
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
36
Ukraine
40553666
United Kingdom
1
United States
147651345
Unknown Country
396
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_75_82.pdf | 700.34 kB | Adobe PDF | 193100612 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.