Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23935
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розроблення фірмового стилю харчового підприємства – виробника соняшникової олії
Other Titles Development of brandname style of food enterprise – producer of sunflower-seed oil
Разработка фирменного стиля пищевого предприятия – производителя подсолнечного масла
Authors Звягінцева, Ольга Борисівна
Звягинцева, Ольга Борисовна
Zvyaginceva, Olga Borysivna
ORCID
Keywords фірмовий стиль
товарні марки
словесні товарні знаки
логотипи
слогани
фирменный стиль
товарные марки
словесные товарные знаки
логотипы
слоганы
brandname style
commodity brands
verbal commodity signs
logotypes
slogans
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23935
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Звягінцева О.Б. Розроблення фірмового стилю харчового підприємства – виробника соняшникової олії / О.Б. Звягінцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 83-88.
Abstract Розглянутий механізм обґрунтування розроблення фірмового стилю харчового підприємства – виробника соняшникової олії – результатами маркетингових досліджень на прикладі лідерів українського ринку олії. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23935
Рассмотрен механизм обоснования разработки фирменного стиля пищевого предприятия – производителя подсолнечного масла – результатами маркетинговых исследований на примере лидеров украинского рынка масла. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23935
The considered mechanism of the motivation of the development branded stiletto food enterprise - a producer of the sunflower butter – a result of the marketing studies on example leader Ukrainian market of the butter. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23935
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
China China
2
Czechia Czechia
1240383935
France France
-88614507
Germany Germany
335087
Greece Greece
1
Ireland Ireland
390434718
Italy Italy
94303
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
15437
Poland Poland
4
Portugal Portugal
1
Russia Russia
24
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
1337936163
United Kingdom United Kingdom
730989864
United States United States
-854745945
Unknown Country Unknown Country
-1538138120

Downloads

China China
3
Czechia Czechia
1
EU EU
2
Finland Finland
1
France France
-88614506
Germany Germany
1337936162
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
19
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
1337936164
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-854745944
Unknown Country Unknown Country
1218690977

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_83_88.pdf 244.68 kB Adobe PDF -1343764412

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.