Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Механізм оцінки маркетингової стратегії |
Other Titles |
Механизм оценки маркетинговой стратегии Mechanism of estimation of marketing strategy |
Authors |
Квятковська, Любов Абрамівна
Квятковская, Любовь Абрамовна Kvyatkovska, Liubov Abramivna |
ORCID | |
Keywords |
маркетинг маркетингова стратегія сегментація ринку ціна якість продукції прибуток конкурентоспроможність підприємства маркетинг маркетинговая стратегия сегментация рынка цена качество продукции прибыль конкурентоспособность предприятия marketing marketing strategy market segmentation price quality of products income competitiveness of enterprise |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Квятковська Л.А. Механізм оцінки маркетингової стратегії / Л.А. Квятковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 98-104. |
Abstract |
У статті надається схема базових елементів формування маркетингової стратегії підприємства та визначаються показники, які можуть бути застосовані при оцінці ефективності її реалізації в межах загальновідомих моделей.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936 В статье предоставляется схема базовых элементов формирования маркетинговой стратегии предприятия и определяются показатели, которые могут быть применены при оценке эффективности ее реализации в пределах известных в общих чертах моделей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936 In the article the chart of base elements of forming of marketing strategy of enterprise is given and indexes which can be applied at the estimation of efficiency of its realization within the limits of the models known broadly speaking are determined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

350381194

1

2

5116004

1

727731

1

5

1

24

1

1

4

32182793

16106926

1137459861

32182790
Downloads

5

1

1

3

700762379

16106923

1

1

91432307

700762379

1

1137459860

31063

1574157343

91432304
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_98_104.pdf | 259.96 kB | Adobe PDF | 17177275 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.