Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Механізм оцінки маркетингової стратегії |
Other Titles |
Механизм оценки маркетинговой стратегии Mechanism of estimation of marketing strategy |
Authors |
Квятковська, Любов Абрамівна
Квятковская, Любовь Абрамовна Kvyatkovska, Liubov Abramivna |
ORCID | |
Keywords |
маркетинг маркетингова стратегія сегментація ринку ціна якість продукції прибуток конкурентоспроможність підприємства маркетинг маркетинговая стратегия сегментация рынка цена качество продукции прибыль конкурентоспособность предприятия marketing marketing strategy market segmentation price quality of products income competitiveness of enterprise |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Квятковська Л.А. Механізм оцінки маркетингової стратегії / Л.А. Квятковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 98-104. |
Abstract |
У статті надається схема базових елементів формування маркетингової стратегії підприємства та визначаються показники, які можуть бути застосовані при оцінці ефективності її реалізації в межах загальновідомих моделей.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936 В статье предоставляется схема базовых элементов формирования маркетинговой стратегии предприятия и определяются показатели, которые могут быть применены при оценке эффективности ее реализации в пределах известных в общих чертах моделей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936 In the article the chart of base elements of forming of marketing strategy of enterprise is given and indexes which can be applied at the estimation of efficiency of its realization within the limits of the models known broadly speaking are determined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23936 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belgium
1
Brazil
1
Canada
1
China
350381194
EU
1
France
2
Germany
5116004
Greece
1
Ireland
727731
Lithuania
1
Netherlands
5
Poland
1
Russia
24
Singapore
1
Sweden
1
Turkey
4
Ukraine
32182793
United Kingdom
16106926
United States
1137459861
Unknown Country
32182790
Downloads
China
5
Czechia
1
Denmark
1
EU
3
France
700762379
Germany
16106923
Lithuania
1
Moldova
1
Poland
91432307
Russia
700762379
South Korea
1
Ukraine
1137459860
United Kingdom
31063
United States
1574157343
Unknown Country
91432304
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_98_104.pdf | 259.96 kB | Adobe PDF | 17177275 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.