Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23937
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Діагностичні підходи до визначення рівня інтенсивності конкуренції на галузевому ринку |
Other Titles |
Диагностические подходы к определению уровня интенсивности конкуренции на отраслевом рынке Diagnostic approaches to definition of level of intensity of the competition in the branch market |
Authors |
Пєтєшова, Тетяна Анатоліївна
Петешова, Татьяна Анатольевна Peteshova, Tetiana Anatoliivna |
ORCID | |
Keywords |
діагностика конкурентоспроможність підприємства конкурентні переваги інтенсивність конкуренції диагностика конкурентоспособность предприятия конкурентные преимущества интенсивность конкуренции diagnostics competitiveness of enterprise competitive edges intensity of competition |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23937 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Пєтєшова Т.А. Діагностичні підходи до визначення рівня інтенсивності конкуренції на галузевому ринку / Т.А. Пєтєшова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 111-117. |
Abstract |
Досліджений механізм організації діагностики в маркетингу. На прикладі підприємств хімічної галузі показано використання аналітичного інструментарію для оцінки інтенсивності конкуренції на товарному ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23937 Исследован механизм организации диагностики в маркетинге. На примере предприятий химической отрасли показано использование аналитического инструментария для оценки интенсивности конкуренции на товарном рынке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23937 The mechanism of organization of diagnostics is investigational in marketing. On the example of enterprises of chemical industry the use of analytical tool is rotined for the estimation of intensity of competition at the commodity market. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23937 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
1
EU
1
France
1
Germany
184
Greece
1
Ireland
512022
Lithuania
1
Netherlands
5
Russia
18
Singapore
43379117
South Korea
1
Sweden
1
Turkey
3
Ukraine
3248905
United Kingdom
1634594
United States
86758234
Unknown Country
3248904
Downloads
China
1634597
France
26089827
Germany
185
Japan
1
Lithuania
1
Russia
155894
Ukraine
8800539
United Kingdom
30425
United States
34734473
Unknown Country
252
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_111_117.pdf | 261.31 kB | Adobe PDF | 71446194 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.