Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23939
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання інноваційного підходу в 3D-рекламі |
Other Titles |
Using an innovative approach in 3D-advertising Использование инновационного подхода в 3D-рекламе |
Authors |
Пугачова, Олена Сергіївна
Пугачова, Елена Сергеевна Pugachova, Olena Sergiyivna Ковальчук, Світлана Володимирівна Ковальчук, Светлана Владимировна Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna |
ORCID | |
Keywords |
3D-реклама стереопродукція варіо продукція динамічні рекламні образи 3D POS-матеріали 3D-проекції на будівлях 4D-реклама стерео продукция варио продукция динамические рекламные образы 3D POS-материалы 3D-проекции на зданиях 3D-advertisement stereoproducts varioproducts dynamic advertising images 3D POS-materials 3D-proections on buildings 4D-advertisement |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23939 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Пугачова О.С. Використання інноваційного підходу в 3D-рекламі / О.С. Пугачова, С.В. Ковальчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 118-123. |
Abstract |
У цій статті описано основні типи 3D-реклами, їх відмінності між собою, переваги використання та ефективність, яку вони приносять.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23939 В статье описаны основные типы 3D-рекламы, их отличия друг от друга, преимущества использования и эффективность, которую они приносят. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23939 This article describes the main types of 3D-advertisement, the differences among themselves, advantages, and efficiency that they brings. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23939 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Armenia
1
Canada
1
China
18
Denmark
1
France
2
Germany
270
Indonesia
1
Iran
1
Ireland
425640
Lithuania
1
Malaysia
1
Netherlands
6
Pakistan
1
Poland
2
Russia
21
Slovakia
3
Spain
3
Turkey
3
Ukraine
5170923
United Arab Emirates
1
United Kingdom
2595729
United States
68248959
Unknown Country
5170922
Downloads
China
2595727
France
2
Germany
1431199
India
1
Japan
1
Lithuania
1
Poland
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
14794752
United Kingdom
20535
United States
68248960
Unknown Country
336
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_118_123.pdf | 402.85 kB | Adobe PDF | 87091517 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.