Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23981
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів |
Other Titles |
Ecological innovations are a way of market development ecologically clean commodities Экологические инновации - путь развития рынка экологически чистых товаров |
Authors |
Бєлякова, Оксана Володимирівна
Белякова, Оксана Владимировна Belyakova, Oksana Volodymyrivna |
ORCID | |
Keywords |
екологічний маркетинг екологічні інновації екологізація екологічний ринок екологічний менеджмент екологічна ефективність экологический маркетинг экологические инновации экологизация экологический рынок экологический менеджмент экологическая эффективность ecological marketing ecological innovations ecologization ecological market ecological management ecological efficiency |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23981 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Бєлякова О.В. Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів / О.В. Бєлякова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 268-272. |
Abstract |
Розглянуто ключові фактори конкурентного успіху при розробленні стратегії екологічного маркетингу; досліджено значення впровадження екологічних інновацій у діяльність підприємств для забезпечення стійкого розвитку; подано перелік екологічних інновацій та труднощі, які виникають на етапі їх розроблення.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23981 Рассмотрены ключевые факторы конкурентного успеха при разработке стратегии экологического маркетинга; исследовано значение внедрения экологических инноваций в деятельность предприятий для обеспечения устойчивого развития; предоставлен перечень экологических инноваций и трудности, которые возникают на этапе их разработки При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23981 The key factors of competition success are considered at development of ecological marketing strategy; the value of introduction of ecological innovations is probed in activity of enterprises for providing of steady development; the list of ecological innovations and difficulties which arise up on the stage of their development is given. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23981 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
4
France
2
Germany
232
Indonesia
1
Iran
1
Ireland
2957382
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
5
Poland
184043
Russia
38
Turkey
3
Ukraine
81279854
United Kingdom
40651872
United States
846015174
Unknown Country
81279853
Downloads
Australia
1
Canada
552127
China
1
EU
2
France
1052368470
Germany
1052368469
Lithuania
1
Poland
63838
Romania
1
Russia
7
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
226955291
United Kingdom
1
United States
639661878
Unknown Country
666
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_268_272.pdf | 228.87 kB | Adobe PDF | -1322996541 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.