Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24034
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Промисловий маркетинг у створенні вартості вітчизняних підприємств
Authors Дубницький, Володимир Іванович
ORCID
Keywords промисловий маркетинг
партнерський маркетинг
CRM
ринкова вартість підприємства
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24034
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Дубницький, В.І. Промисловий маркетинг у створенні вартості вітчизняних підприємств [Текст] / В.І. Дубницький // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №2. — С.51-58.
Abstract У статті подано новітні результати дослідження ролі промислово-партнерського маркетингу у створенні вартості підприємства в промислових компаніях. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24034
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
9
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
229
Iran Iran
1
Ireland Ireland
456223
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
11893
Russia Russia
18
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
16062355
United Kingdom United Kingdom
8054964
United States United States
124999371
Unknown Country Unknown Country
16062354

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
3055201
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
43703256
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
165647432
Unknown Country Unknown Country
236

Files

File Size Format Downloads
Dubnyc'kyj.pdf 320.32 kB Adobe PDF 212406131

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.