Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари |
Other Titles |
Влияние ценовых изменений на поведение потребителей при стратегическом ценообразовании на генерические товары Influence of price changes on the users at the strategic pricing on generic products |
Authors |
Корінєв, Валентин Леонідович
Коринев, Валентин Леонидович Koriniev, Valentyn Leonidovych Кірик, Віталій Віталійович Кирык, Виталий Витальевич Kiryk, Vitalii Vitaliiovych |
ORCID | |
Keywords |
ціна цена price маркетингове середовище маркетинговая среда marketing environment стратегічне ціноутворення стратегическое ценообразование strategic pricing |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Корінєв, В.Л. Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари / В.Л. Корінєв , В.В. Кірик // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – №1. – С. 11-20. |
Abstract |
При реалізації генеричних товарів на ринку ринкова цінність пропозиції виробника проявляється в реакції покупців на зміну ціни. Результати проведеного дослідження свідчать, що за певних обставин споживачі можуть ставитися до ціни як до показника якості, а тому менш чутливі до її рівня, ніж до споживчих характеристик генеричної продукції. Чим більше у споживачів рівень ціни асоціюється з рівнем її якості, тим менше вони чутливі до зміни її рівня. Врахування гранично високих чи низьких цін в процесі стратегічного ціноутворення реально дозволяє визначити ступінь чутливості споживачів до їх рівня.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037 При реализации генерических товаров на рынке рыночная ценность предложения производителя проявляется в реакции покупателей на изменение цены. Результаты проведенного исследования свидетельствуют, что при определенных обстоятельствах потребители могут относиться к цене как к показателю качества, поэтому менее чувствительны к ее уровню, чем к потребительским характеристикам генерической продукции. Чем больше у потребителей уровень цены ассоциируется с уровнем его качества, тем меньше они чувствительны к изменению ее уровня. Учет предельно высоких или низких цен в процессе стратегического ценообразования реально позволяет определить степень чувствительности потребителей к их уровню. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

2

1

9852861

1

1

778795

1

1

1

15565

1557596

22

1

1

4

102593434

1353450704

1353450705

-1370674163
Downloads

29207811

1

2

7087772

264524

1

1

1

1

1

1

2

1353450705

1

1353450703

321
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
123.pdf | 302.51 kB | Adobe PDF | -1551505448 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.