Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари |
Other Titles |
Влияние ценовых изменений на поведение потребителей при стратегическом ценообразовании на генерические товары Influence of price changes on the users at the strategic pricing on generic products |
Authors |
Корінєв, Валентин Леонідович
Коринев, Валентин Леонидович Koriniev, Valentyn Leonidovych Кірик, Віталій Віталійович Кирык, Виталий Витальевич Kiryk, Vitalii Vitaliiovych |
ORCID | |
Keywords |
ціна цена price маркетингове середовище маркетинговая среда marketing environment стратегічне ціноутворення стратегическое ценообразование strategic pricing |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Корінєв, В.Л. Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари / В.Л. Корінєв , В.В. Кірик // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – №1. – С. 11-20. |
Abstract |
При реалізації генеричних товарів на ринку ринкова цінність пропозиції виробника проявляється в реакції покупців на зміну ціни. Результати проведеного дослідження свідчать, що за певних обставин споживачі можуть ставитися до ціни як до показника якості, а тому менш чутливі до її рівня, ніж до споживчих характеристик генеричної продукції. Чим більше у споживачів рівень ціни асоціюється з рівнем її якості, тим менше вони чутливі до зміни її рівня. Врахування гранично високих чи низьких цін в процесі стратегічного ціноутворення реально дозволяє визначити ступінь чутливості споживачів до їх рівня.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037 При реализации генерических товаров на рынке рыночная ценность предложения производителя проявляется в реакции покупателей на изменение цены. Результаты проведенного исследования свидетельствуют, что при определенных обстоятельствах потребители могут относиться к цене как к показателю качества, поэтому менее чувствительны к ее уровню, чем к потребительским характеристикам генерической продукции. Чем больше у потребителей уровень цены ассоциируется с уровнем его качества, тем меньше они чувствительны к изменению ее уровня. Учет предельно высоких или низких цен в процессе стратегического ценообразования реально позволяет определить степень чувствительности потребителей к их уровню. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24037 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Belarus
1
Canada
1
China
2
France
1
Germany
9852861
Greece
1
Iran
1
Ireland
778795
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
15565
Poland
1557596
Russia
22
Singapore
1
Sweden
1
Turkey
4
Ukraine
102593434
United Kingdom
1353450704
United States
1353450705
Unknown Country
-1370674163
Downloads
China
29207811
Czechia
1
EU
2
France
7087772
Germany
264524
India
1
Israel
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Romania
1
Russia
2
Ukraine
1353450705
United Kingdom
1
United States
1353450703
Unknown Country
321
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
123.pdf | 302.51 kB | Adobe PDF | -1551505448 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.