Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24038
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості |
Authors |
Ковальчук, Світлана Володимирівна
Ковальчук, Светлана Владимировна Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna Петрицька, Ольга Станіславівна Петрицкая, Ольга Станиславовна Petrytska, Olha Stanislavivna |
ORCID | |
Keywords |
легка промисловість легкая промышленность light industry маркетинг marketing маркетингова діяльність маркетинговая деятельность marketing activity |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24038 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ковальчук, С.В. Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок [Текст] / С.В. Ковальчук, О.С. Петрицька // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С. 42-51. |
Abstract |
Висвітлено сучасний підхід до визначення ефективності роботи підприємств легкої промисловості. Розглянуто роль і значення маркетингу та маркетингових досліджень як невід’ємного елемента розвитку галузі. У статті підкреслюється, що розвиток підприємств легкої промисловості неможливий без докорінної перебудови організаційної структури на основі концепції маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24038 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

655

2

1

3

19340918

1

4553426

2

1

1

1

67578

23

1

67576

6

-885705508

2

106894280

1768775250

213383109
Downloads

4

4

24

657

1

2298991

2

20

-885705508

405445

-1984794125

970

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
124.pdf | 410.21 kB | Adobe PDF | 1427173782 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.