Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24039
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційний інструментарій прямого маркетингу
Authors Максимова, Тетяна Семенівна
Максимова, Татьяна Семеновна
Maksymova, Tetiana Semenivna
ORCID
Keywords реклама
advertising
прямий маркетинг
прямой маркетинг
direct marketing
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24039
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Максимова, Т.С. Інноваційний інструментарій прямого маркетингу [Текст] / Т.С. Максимова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №1. — С.78-81.
Abstract Розглядаються проблеми активізації прямого маркетингу на підставі впровадження інтерактивних систем. Розкриваються основні переваги, пов’язані з використанням інтегрованих маркетингових комунікацій при формуванні стратегій прямого маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24039
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
4
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
17931088
Iran Iran
1
Ireland Ireland
4567784
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
60134456
Poland Poland
1
Russia Russia
20
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
27
Ukraine Ukraine
1411045818
United Kingdom United Kingdom
646888672
United States United States
605394507
Unknown Country Unknown Country
73

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
2
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
418
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
-1521342061
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1535173450
Unknown Country Unknown Country
304

Files

File Size Format Downloads
Maksymova T.S..PDF 252.1 kB Adobe PDF 1238452521

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.