Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24054
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Инновационные ориентиры в управлении конкурентоспособностью предприятия |
Authors |
Загорная, Татьяна Олеговна
|
ORCID | |
Keywords |
інновація конкурентоспроможність управління підприємством конкурентна стратегія оптимальний рівень конкурентоспроможності |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24054 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Загорная, Т.О. Инновационные ориентиры в управлении конкурентоспособностью предприятия [Текст] / Т.О. Загорная // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №2. — С.117-124. |
Abstract |
У статті наведена авторська система аналізу й оцінки конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва на основі чотирьох елементів: теорія; закон; принцип; метод. Наведена модель конкурентної стратегії описана трьома компонентами: швидкість зростання, диференціація ринку і диференціація продукту.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24054 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

1

1907066

1

496010

1

1

1

3425

13

1

3

7614343

3814016

130087609

295459332
Downloads

2

1392245

119

1

1

1

877426

15

22841472

1

151536836

151536838
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zagorna.pdf | 352.71 kB | Adobe PDF | 328184957 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.