Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24067
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений
Other Titles Методичні основи сегментації ринку з урахуванням екологічних обмежень
Methodical bases of market segmentation with ecological limitations
Authors Садченко, Олена Василівна
Садченко, Елена Васильевна
Sadchenko, Olena Vasylivna
ORCID
Keywords маркетинг
сегментація
екологічні обмеження
конкурентоспроможність
екологічні товари
маркетинг
сегментация
экологические ограничения
конкурентоспособность
экологические товары
marketing
segmentation
ecological limitations
competitiveness
ecological goods
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24067
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Садченко Е.В. Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений / Е.В. Садченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 225-232.
Abstract У статті розглядаються питання сегментації ринку з урахуванням екологічних факторів, які припускають його розбивку на певні екологічні сфери, що враховують екологічні нестатки й потреби. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24067
В статье рассматриваются вопросы сегментации рынка с учетом экологических факторов, которые предполагают его разбивку на определенные экологические сферы, учитывающие экологические нужды и потребности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24067
The article is devoted to the question of market segmentation taking into account the ecological factors, which foresee its division on certain spheres including ecological shortages and needs. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24067
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
24944149
EU EU
1
Germany Germany
168
Iran Iran
1
Ireland Ireland
347498
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2
Poland Poland
1
Russia Russia
24
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
10
Ukraine Ukraine
112134354
United Kingdom United Kingdom
1177042
United States United States
81009758
Unknown Country Unknown Country
441553875

Downloads

Belarus Belarus
2
China China
18760565
EU EU
5
Estonia Estonia
1
France France
2
Germany Germany
39354
Kazakhstan Kazakhstan
209815
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Poland Poland
209814
Russia Russia
36
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
221940862
United Kingdom United Kingdom
26234
United States United States
112134355
Unknown Country Unknown Country
301

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_1_225_232.pdf 298.77 kB Adobe PDF 353321351

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.