Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24075
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного асортименту |
Other Titles |
Innovative approaches to the prices management within the framework of product assortment Инновационные подходы к управлению ценами в рамках товарного ассортимента |
Authors |
Лабурцева, О.І.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг маркетинговая ценовая политика товарный ассортимент предприятия взаимозаменяемые товары взаимодополняющие товары marketing marketing price policy product assortment of enterprise substituted goods complementary goods маркетинг маркетингова цінова політика товарний асортимент підприємства взаємозамінні товари взаємодоповнюючі товари |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24075 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Лабурцева О.І. Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного асортименту / О.І. Лабурцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 27-36. |
Abstract |
Стаття присвячена розробленню методичних рекомендацій щодо управління цінами на товари за наявності в товарному асортименті зв’язків взаємозаміщення або взаємодоповнення. Систематизовані варіанти взаємозв’язків між товарами в асортименті підприємства, рекомендовані відповідні методичні підходи до встановлення цін та представлені результати бізнес-апробації рекомендацій.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24075 Статья посвящена разработке методических рекомендаций по управлению ценами на товары при наличии в товарном ассортименте связей взаимозаменяемости или взаимодополнения. Систематизированы варианты взаимосвязей между товарами в ассортименте предприятия, рекомендованы соответствующие методические подходы к установлению цен и представлены результаты бизнес-апробации рекомендаций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24075 The article is devoted to the development of methodical recommendations on a products prices management with presence of substitution or complementation connections in the product assortment. The variants of product intercommunications in the assortment of enterprise are systematized, the proper methodical approaches to pricing are recommended and the results of business-approbation of recommendations are presented. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24075 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belgium
1364443290
China
6
Denmark
1
EU
4
France
2
Georgia
1
Germany
12325026
Iran
1
Ireland
1152365
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
14629
Portugal
1
Russia
34
Singapore
1
Slovakia
1
Sweden
1
Turkey
7
Ukraine
83911030
United Kingdom
41984769
United States
1364443291
Unknown Country
83911029
Downloads
China
3
Finland
1
Germany
12325027
Lithuania
1
Russia
2
Ukraine
694546555
United Kingdom
1
United States
1364443287
Unknown Country
-1342781803
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_2_27_36_0.pdf | 311.26 kB | Adobe PDF | 728533074 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.