Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24077
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону |
Other Titles |
Analysis of the cluster approachas a system of marketing management in the region Анализ кластерного подхода как системы управления маркетингом региона |
Authors |
Забарна, Елеонора Миколаївна
Забарная, Элеонора Николаевна Zabarnaya, Eleonora Mykolaivna Папковська, Олена Едуардівна Папковская, Елена Эдуардовна Papkovskaya, Olena Eduardivna |
ORCID | |
Keywords |
кластерний маркетинг маркетинг кластера кластерна структура маркетингова діяльність концептуальна модель кластерный маркетинг маркетинг кластера кластерная структура маркетинговая деятельность концептуальная модель cluster marketing marketing of cluster cluster structure marketing activity conceptual model |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24077 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Забарна Е.М. Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону / Е.М. Забарна, О.Е. Папковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 48-52. |
Abstract |
У статті розглянуто сутність визначень «маркетинг кластера» та «кластерний маркетинг», сформовано та обґрунтовано систему цілей управління маркетингом кластерної структури.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24077 Рассмотрена сущность определений «кластерный маркетинг» и «маркетинг кластера», сформирована и обоснована система целей управления маркетингом региона. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24077 The article review the essence of the definitions of"cluster marketing"and "cluster marketing", is formed and justified system goals of marketing management in the region. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24077 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

3

2

271

1

1

374963

1

17047

2

33

1

17045

20

5408519

1681644

67852509

5408517
Downloads

1681643

2

272

1

1

16220222

1

80760581

171
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_2_48_52_0.pdf | 204.05 kB | Adobe PDF | 98662894 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.