Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24082
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові дослідження рівня маркетингового та логістичного забезпечення функціонування машинобудівних підприємств Хмельницької області |
Other Titles |
Marketing research-level marketing and logistics operation of the machine-building enterprises of Khmelnitsky region Маркетинговые исследования уровня маркетингового и логистического обеспечения функционирования машиностроительных предприятий Хмельницкой области |
Authors |
Андрушкевич, З.М.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинговое исследование машиностроительные предприятия маркетинговое обеспечение логистическое обеспечение согласование маркетинговых и логистических решений маркетинговые функции логистические функции market research engineering enterprises marketing support logistics coordination of marketing and logistics solutions marketing functions logistic functions маркетингове дослідження маркетингове дослідження маркетингове забезпечення логістичне забезпечення взаємоузгодженість маркетингових та логістичних рішень маркетингові функції логістичні функції |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24082 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Андрушкевич З.М. Маркетингові дослідження рівня маркетингового та логістичного забезпечення функціонування машинобудівних підприємств Хмельницької області / З.М. Андрушкевич // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 105-113. |
Abstract |
У статті визначено роль маркетингових досліджень у системі аналізу маркетингового та логістичного забезпечення промислових підприємств. Обґрунтовано необхідність регулярного
проведення маркетингових досліджень. Представлено результати маркетингового дослідження щодо визначення рівня маркетингового та логістичного забезпечення діяльності промислових підприємств Хмельницької області, виявлено недоліки практичного використання маркетингових та логістичних функцій на підприємствах.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24082 В статье определена роль маркетинговых исследований в системе анализа маркетингового и логистического обеспечения промышленных предприятий. Обоснована необходимость регулярного проведения маркетинговых исследований. Представлены результаты маркетингового исследования по определению уровня маркетингового и логистического обеспечения деятельности промышленных предприятий Хмельницкой области, выявлены недостатки практического использования маркетинговых и логистических функций на предприятиях. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24082 The article defines the role of marketing research in the analysis of marketing and logistics industries. The necessity of conducting regular market research. Presents the results of market research to determine the level of marketing and logistics activities of industrial enterprises of Khmelnitsky region, identified weaknesses practical use of marketing and logistics functions in the enterprise. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24082 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
1
Germany
222
Iran
1
Ireland
203498
Italy
1
Lithuania
1
Russia
24
Singapore
1
Turkey
20
Ukraine
4800310
United Kingdom
1383793
United States
13943034
Unknown Country
4800309
Downloads
China
3
Germany
223
Lithuania
1
Ukraine
13943034
United Kingdom
1
United States
13943034
Unknown Country
101791
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_2_105_113.pdf | 368.1 kB | Adobe PDF | 27988087 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.