Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Инструмент первостепенной важности в MLM-бизнесе |
Other Titles |
Найважливіший інструмент у MLM-бізнесі The most important tool in MLM-business |
Authors |
Громико, Микита Григорович
Громыко, Никита Григорьевич Gromyko, Nikita Grigorievich |
ORCID | |
Keywords |
MLM-бізнес дистриб'ютор інструмент компанія контакти MLM-бизнес дистрибьютор инструмент компания контакты MLM-business distributor tool company contacts |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Громыко Н.Г. Инструмент первостепенной важности в MLM-бизнесе / Н.Г. Громыко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 114-118. |
Abstract |
У статті розглянуто один з найбільш важливих інструментів у роботі дистриб'ютора. Розкриті цілі, які переслідуються при розгляді і застосуванні авторського підходу до цього
питання. Детально викладені етапи пропонованого підходу, їхні результати, роль і значення в MLM-індустрії.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083 В статье рассмотрено один из наиболее важных инструментов в работе дистрибьютора. Раскрыты цели, которые преследуются при рассмотрении и применении авторского подхода к данному вопросу. Детально изложены этапы предлагаемого подхода, их результаты, роль и значение в MLM-индустрии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083 In article it is considered one of the most important tools in work of the distributor. The purposes which are pursued by consideration and application of the author's approach to this point in question are opened. Stages of the offered approach, their results, a role and value in MLM are in details stated the industry. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
-1581595176
EU
1
France
724297
Germany
357989727
India
1
Indonesia
1
Iran
1
Ireland
93006142
Italy
452246749
Japan
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
3
Poland
2
Romania
1
Russia
26
Serbia
2
South Korea
1
Turkey
5
Ukraine
71864
United Kingdom
219364
United States
1361434702
Unknown Country
181114
Downloads
Belarus
1
China
-1579220854
Cyprus
1
EU
1
Georgia
1
Germany
392
Lithuania
1
Russia
15
Singapore
1
Ukraine
132463
United Kingdom
205995
United States
684278833
Unknown Country
684278834
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_2_114-118.pdf | 301.69 kB | Adobe PDF | -210324316 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.