Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Инструмент первостепенной важности в MLM-бизнесе
Other Titles Найважливіший інструмент у MLM-бізнесі
The most important tool in MLM-business
Authors Громико, Микита Григорович
Громыко, Никита Григорьевич
Gromyko, Nikita Grigorievich
ORCID
Keywords MLM-бізнес
дистриб'ютор
інструмент
компанія
контакти
MLM-бизнес
дистрибьютор
инструмент
компания
контакты
MLM-business
distributor
tool
company
contacts
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Громыко Н.Г. Инструмент первостепенной важности в MLM-бизнесе / Н.Г. Громыко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 114-118.
Abstract У статті розглянуто один з найбільш важливих інструментів у роботі дистриб'ютора. Розкриті цілі, які переслідуються при розгляді і застосуванні авторського підходу до цього питання. Детально викладені етапи пропонованого підходу, їхні результати, роль і значення в MLM-індустрії. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083
В статье рассмотрено один из наиболее важных инструментов в работе дистрибьютора. Раскрыты цели, которые преследуются при рассмотрении и применении авторского подхода к данному вопросу. Детально изложены этапы предлагаемого подхода, их результаты, роль и значение в MLM-индустрии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083
In article it is considered one of the most important tools in work of the distributor. The purposes which are pursued by consideration and application of the author's approach to this point in question are opened. Stages of the offered approach, their results, a role and value in MLM are in details stated the industry. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24083
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
-1581595176
EU EU
1
France France
724297
Germany Germany
357989727
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
93006142
Italy Italy
452246749
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
3
Poland Poland
2
Romania Romania
1
Russia Russia
26
Serbia Serbia
2
South Korea South Korea
1
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
71864
United Kingdom United Kingdom
219364
United States United States
1361434702
Unknown Country Unknown Country
181114

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
-1579220854
Cyprus Cyprus
1
EU EU
1
Georgia Georgia
1
Germany Germany
392
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
15
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
132463
United Kingdom United Kingdom
205995
United States United States
684278833
Unknown Country Unknown Country
684278834

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_2_114-118.pdf 301.69 kB Adobe PDF -210324316

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.