Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24116
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегічний менеджмент як нова управлінська філософія: суть та етапи розвитку
Other Titles Стратегический менеджмент как новая управленческая философия: суть и этапы развития
Strategic management as new administrative philosophy: essence and stages of development
Authors Галушка, Зоя Іванівна
Галушка, Зоя Ивановна
Halushka, Zoia Ivanovna
ORCID
Keywords принципи стратегічного менеджменту
стратегічне управління
підходи до класифікації наукових шкіл стратегічного менеджменту
принципы стратегического менеджмента
стратегическое управление
подходы к классификации научных школ стратегического менеджмента
principles of strategic management
strategic management
approaches to classification of scientific schools of strategic management
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24116
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Галушка З.І. Стратегічний менеджмент як нова управлінська філософія: суть та етапи розвитку / З.І. Галушка // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 20-24.
Abstract У статті розкривається суть та принципи стратегічного менеджменту як нової управлінської філософії, систематизовано підходи до його визначення, виявлено причини та умови його виникнення, а також можливості успішного застосування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24116
В статье раскрываются сущность и принципы стратегического менеджмента как новой управленческой философии, систематизированы подходы к его определению, определены причины и условия его возникновения, а также возможности успешного использования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24116
In the article essence and principles of strategic management opens up as new administrative philosophy, approaches of his determination are systematized, found out reasons and terms of his origin, and also possibilities of successful application. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24116
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Azerbaijan Azerbaijan
1
Canada Canada
3
China China
-213831997
Czechia Czechia
1
EU EU
5
France France
-1562407591
Germany Germany
-1519727197
Iceland Iceland
5
Iran Iran
1
Ireland Ireland
2674553
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
20927
Norway Norway
3
Poland Poland
11275216
Russia Russia
42
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
1181935494
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
503293080
United States United States
-427663998
Unknown Country Unknown Country
99

Downloads

China China
9434
EU EU
1
France France
11275218
Germany Germany
471753
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
240948
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1181935495
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-427663997
Unknown Country Unknown Country
-2024431340

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_3_1_20_24_0.pdf 218.93 kB Adobe PDF -1258162483

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.