Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24116
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегічний менеджмент як нова управлінська філософія: суть та етапи розвитку |
Other Titles |
Стратегический менеджмент как новая управленческая философия: суть и этапы развития Strategic management as new administrative philosophy: essence and stages of development |
Authors |
Галушка, Зоя Іванівна
Галушка, Зоя Ивановна Halushka, Zoia Ivanovna |
ORCID | |
Keywords |
принципи стратегічного менеджменту стратегічне управління підходи до класифікації наукових шкіл стратегічного менеджменту принципы стратегического менеджмента стратегическое управление подходы к классификации научных школ стратегического менеджмента principles of strategic management strategic management approaches to classification of scientific schools of strategic management |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24116 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Галушка З.І. Стратегічний менеджмент як нова управлінська філософія: суть та етапи розвитку / З.І. Галушка // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 20-24. |
Abstract |
У статті розкривається суть та принципи стратегічного менеджменту як нової управлінської філософії, систематизовано підходи до його визначення, виявлено причини та умови його виникнення, а також можливості успішного застосування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24116 В статье раскрываются сущность и принципы стратегического менеджмента как новой управленческой философии, систематизированы подходы к его определению, определены причины и условия его возникновения, а также возможности успешного использования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24116 In the article essence and principles of strategic management opens up as new administrative philosophy, approaches of his determination are systematized, found out reasons and terms of his origin, and also possibilities of successful application. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24116 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Azerbaijan
1
Canada
3
China
-213831997
Czechia
1
EU
5
France
-1562407591
Germany
-1519727197
Iceland
5
Iran
1
Ireland
2674553
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
20927
Norway
3
Poland
11275216
Russia
42
Singapore
1
Slovakia
1
Turkey
7
Ukraine
1181935494
United Arab Emirates
1
United Kingdom
503293080
United States
-427663998
Unknown Country
99
Downloads
China
9434
EU
1
France
11275218
Germany
471753
India
1
Lithuania
1
Poland
1
Russia
240948
Singapore
1
Ukraine
1181935495
United Kingdom
1
United States
-427663997
Unknown Country
-2024431340
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_1_20_24_0.pdf | 218.93 kB | Adobe PDF | -1258162483 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.