Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24124
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Економічна сутність та ринкові переваги методу прямих продаж товарів і послуг |
Other Titles |
Сущность и рыночные преимущества метода прямых продаж товаров и услуг The essence and market advantages of the direct sales of goods and services |
Authors |
Двігун, Алла Олександрівна
Двигун, Алла Александровна Dvigun, Alla Oleksandrivna |
ORCID | |
Keywords |
метод прямих продаж дистрибуція роздрібна торгівля метод прямых продаж дистрибуция розничная торговля direct sales distribution retail |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24124 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Двігун А.О. Економічна сутність та ринкові переваги методу прямих продаж товарів і послуг / А.О. Двігун // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 86-90. |
Abstract |
У статті розглянуто економічну сутність методу прямих продаж товарів та послуг, проаналізовані особливості цього методу як маркетингової стратегії, розглянуті переваги застосування та перспективи впровадження технології прямого продажу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24124 В статье рассмотрена экономическая сущность метода прямых продаж товаров и услуг, проанализированы особенности этого метода как маркетинговой стратегии, рассмотрены преимущества применения и перспективы внедрения технологии прямых продаж. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24124 The article deals with the economic substance of the method of direct selling of goods and services, analyzes the features of this method as a marketing strategy, discusses the advantages and prospects of technology introduction of direct sales. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24124 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
2
China
-1126928319
EU
3
France
582
Germany
154406595
Iran
8471075
Ireland
848339776
Japan
1
Lithuania
1
Russia
32
Turkey
11
Ukraine
1373166845
United Kingdom
1130733727
United States
-813486596
Unknown Country
1373166844
Downloads
China
154406597
France
1
Germany
98496
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
3
Ukraine
197636
United Kingdom
1
United States
-813486597
Unknown Country
212
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_1_86_90.pdf | 219.34 kB | Adobe PDF | -658783648 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.